Чим запам’ятався травень

ОСББ

Безумовно, вам так чи інакше доводилося чути про ОСББ. Ця абревіатура останнім часом постійно на слуху. Причина проста — до 1 липня ми всі як мешканці багатоквартирних будинків мали задуматися про подальшу долю свого житла. І вирішити її! Тож часу ще трохи є...

А варіантів, насправді, не так уже й багато: або створити це саме ОСББ, узявши управління своїм будинком у свої руки, або віддати його в управління «дядькові», інтереси якого часто прямо протилежні інтересам мешканців.

Цей тематичний номер — для тих, хто обрав перший варіант. Ну і, звичайно, для тих із вас, шановні колеги, хто вирішить узятися за ведення бухобліку у своєму (чи сусідньому) ОСББ.

Крім бухподатковооблікових тонкощів, у номері ви прочитаєте про те, як створити ОСББ, прийняти житловий будинок на його баланс, оформити трудові відносини з головою, приймати готівку, вирішити земельні питання та багато іншого.

«Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 35-36

Відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами: від А до Я

Цикл із трьох статей, присвячений цій вічній темі, буде корисний усім бухгалтерам. А враховуючи, що серед них переважна більшість — жінки, ми впевнені, що до такого матеріалу в багатьох виникне не тільки професійний, а й особистий інтерес.

У які строки і ким замінити досвідченого фахівця, який пішов у відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами? Хто і як оплачує період декрету? Як розрахувати та оподаткувати такі виплати? У першій статті автор розбирає всі можливі ситуації і розгадує шаради від законодавців у світлі останніх змін.

У другій статті разом з автором крок за кроком ви пройдете по найпоширеніших ситуаціях при розрахунку декретних.

І нарешті, з третьої статті дізнаєтеся, як відобразити декретні у звітності підприємства, а саме, у звіті за формою Ф4-ФСС з ТВП, Податковому розрахунку за формою № 1ДФ і ЄСВшному звіті за формою № Д4.

І. Боярчук, «Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 35-36, с. 5, № 37, с. 7, № 39, с. 7

Транспортні послуги

Будь-яке підприємство, яке придбаває чи продає щось матеріальне, стикається з необхідністю його перевезення. При цьому замовником транспортних послуг може виступати як сторона, яка придбаває, так і та, яка продає. Але ким би не був замовник, витрати на транспортування мають бути відображені в його обліку. Як правильно їх відобразити? Про це — вступна стаття тематичного номера. А далі...

Особливості обліку експедиторських послуг, нюанси обкладення ПДВ міжнародних перевезень, правила оподаткування фрахту, загадки продажу автобусних квитків, варіанти оформлення перевезення з використанням бензину замовника, особливості використання «нестрогої» форми ТТН — такі теми решти статей.

Читайте із задоволенням. Ну і, зрозуміло, з користю.

«Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 38

Торговельна точка з РРО

Не секрет, що розгалужена мережа торговельних точок — запорука процвітання підприємств торгівлі. Але у всього є свої плюси та мінуси. З одного боку, це дозволяє збільшити товарооборот підприємства, а з іншого — ускладнює процес організації його діяльності. Наприклад, виникає чимало запитань з приводу того, як організувати роботу з готівкою в підрозділах підприємства.

Бути чи не бути касовій книзі у торговельній точці? Коли і куди дівати готівку? Як оформити виручку, що «заночувала» у магазині? Як передати готівку до каси підприємства? Відповіді на ці запитання не такі вже й прості, але автор впорався з усіма. І ви впораєтеся! Якщо прочитаєте цю статтю.

А. Свіріденко, «Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 39, с. 20

Касові операції

На продовження теми попередньої статті пропонуємо вам цілий спецвипуск. З нього ви дізнаєтеся, як організувати роботу з готівкою і які обов’язки касира, як документально оформити касові операції і як правильно заповнити касові документи/регістри, як розрахувати ліміт каси та не помилитися при готівкових розрахунках з урахуванням чинних обмежень у 10/150 тис. грн.

А ще ви знайдете тут усю інформацію про відповідальність у сфері готівкового обігу і багато іншої корисної інформації, пов’язаної з касовими операціями.

«Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 40

«Лівопальний» акциз

Ще один цикл із трьох статей. Але їх загальна тема настільки гостра, що, боїмося, навіть такого обсягу може не вистачити, щоб висвітлити всі «лівопальні» питання. Ось тільки деякі з них.

Підприємство придбало талони на ПММ і вирішило частину з них перепродати. Чи потрібно для такої операції реєструватися платником акцизу з реалізації пального?

Підприємство через АЗС відпускає пальне за талонами і смарт-картами. Чи потрібно виписувати покупцю акцизну накладну, і якщо так, то коли?

У підприємства залишилося пальне, придбане колись для власних потреб. Чи можна реалізувати цей залишок іншому підприємству? Без акцизу та реєстрації? Якщо можна, як це правильно зробити?

Відповіді шукайте у перших двох статтях.

Окремий блок запитань пов’язаний з акцизними «пальними» складами. Їм присвячено третю статтю. Ну а ті запитання, що не увійшли до жодної з них, надсилайте до редакції — думатимемо разом.

О. Павленко, «Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 41, с. 14 і 19, № 43, с. 13

Виправлення помилок з прибутку

Другий рік обчислення «прибуткового» об’єкта оподаткування проводимо виходячи із бухгалтерського фінрезультату. Як наслідок, тепер ціна помилки, допущеної в бухобліку, істотно зросла. Адже такі помилки тією чи іншою мірою впливають на фінансовий результат, а отже, і на суму податку на прибуток. Про те, як їх виправити, оповідає перша стаття тематичного номера. Друга продовжує бухгалтерську тему — з неї ви дізнаєтеся, як відобразити зміну облікової політики в бухгалтерському обліку і як ця процедура впливає на облік податковий.

Ну а далі статті «податкові» — про загальні правила виправлення помилок у декларації з податку на прибуток, про те, як виправитися через уточнюючу і через поточну декларації, як заповнити декларацію після самовиправлення тощо.

Читайте, виправляйтеся — і надалі не помиляйтеся!

«Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 42

Коли книга — не бібліотечний фонд

Незважаючи на те що наразі всю інформацію можна знайти в електронній формі в Інтернеті, роль книг у житті людини, як і раніше, залишається значною. Особливо книг на професійні теми, які на відміну від професійних періодичних видань можуть зберігати свою цінність протягом багатьох років. З придбанням таких книг виникає потреба в їх правильному обліку, зберіганні, впорядкуванні, можливо, у створенні бібліотеки.

У статті розглядається, чи завжди потрібно створювати бібліотечний фонд на підприємстві і як відображати професійні видання (книги), що придбаваються, у бухгалтерському та податковому обліку.

Н. Альошкіна, «Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 43, с. 17

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі