№73

Податки та бухгалтерський облік, вересень, 2019/№ 73 Інші номери журналу ›
  • Бонуси в роздробі У сучасному торговельному бізнесі утримання постійних клієнтів є завданням номер один. Практично всі великі роздрібні компанії для досягнення цих цілей розробляють безліч програм лояльності. Серед них так звана бонусна програма. Це найпоширеніша модель із дуже простою механікою роботи — постійні покупці накопичують бонуси для подальшого обміну їх на матеріальні вигоди (дисконт, безоплатний товар тощо). У покупця — учасника програми створюється ефект вигідних придбань та економії своїх коштів, а продавець приваблює постійних клієнтів і розширює обсяги продажів. До того ж бонусна програма допомагає вирішити питання з розмінною монетою. Так, замість здачі дрібними грошима, продавець може, за вибором покупця, зарахувати йому «копійки» на бонусну картку або, навпаки, списати частину бонусів у рахунок оплати товару. Загалом, інтерес до цієї програми цілком виправданий як з боку покупця, так і з боку продавця. А ось як усе це відображати в обліку — розповімо саме зараз.
  • Здача — у бали: як облікувати? Дедалі більше торговців запускають програму лояльності, згідно з якою дрібні гроші (здача) при купівлі відображаються в касовому чеку як бали, якими покупець може оплатити свої майбутні покупки (назвемо її «скарбничка»). Яка правова суть подібних операцій? Як відобразити невидану здачу в обліку? Який вплив вона здійснює на податковий облік торговця? Давайте розбиратися.
  • «Бонус Плюс» від ПриватБанку: облік у торговця Програма лояльності «Бонус Плюс» розроблена ПриватБанком для торговельних точок, які приймають до оплати банківські картки. У чому її суть? І як ця програма впливає на бухгалтерський і податковий облік торговця? Зараз розберемося.
  • Мотиваційні виплати Мотиваційні та стимулюючі виплати (премії, бонуси та інші заохочення), що виплачуються виробником / офіційним дистриб’ютором (постачальником продукції/робіт/послуг), отримали значне поширення. По суті, такі виплати є винагородою покупцеві за досягнення ним певних економічних показників (наприклад, виконання плану закупівлі товарів тощо). Тут і зараз поговоримо про особливості відображення таких операцій в обліку покупця і продавця.
  • Бонуси в МСФЗ Усі ми давно звикли до акцій у магазинах на кшталт «1 + 1 = 3», «купи автомобіль — і отримай комплект зимової гуми в подарунок» або «бонусна картка постійному покупцеві». У цій статті проаналізуємо відображення бонусної програми лояльності в обліку продавця відповідно до МСФЗ 15.
  • Акція «три за ціною двох»: облік та оподаткування Доволі часто підприємства, щоб зацікавити своїх клієнтів (у тому числі суб’єктів господарювання), проводять різні акції. Наприклад, дають змогу покупцю придбати три одиниці товару за ціною двох. Як тільки було вирішено провести таку рекламну акцію, відразу виникає запитання: як розцінювати в цій операції третю одиницю товару (як подарунок чи як знижку)? А також як відобразити проведення такої акції в обліку? Відповіді на ці запитання шукайте нижче.
  • Бонуси від мобільного оператора Не секрет, що оператори мобільного зв’язку нарахують за програмою лояльності бонусні кошти своїм абонентам. Серед них можуть бути і платники єдиного податку, і загальносистемники. Як вплине на облік використання бонусів для оплати послуг зв’язку? Чи можуть бути негативні наслідки для платника єдиного податку? Давайте про це поговоримо.
  • У чеку товар і бонуси окремо Слово «бонуси» завжди приваблює покупців. Звісно, бізнесмени цим користуються. Один з таких бізнесменів засумнівався в такій операції. Він продає товар, умовно, по 1100 грн. Причому покупець отримує 100 грн. бонусів, які він може використати в майбутньому при придбанні товару. У чеку ж відображається окремо ціна товару (1000 грн.) й окремо бонуси (100 грн.). Потім, відповідно, виводиться підсумок — 1100 грн. Що ж, давайте розберемося в законності такої акції.
  • Виплачуємо мотиваційну виплату нерезиденту Резидент після експорту товарів і отримання за них оплати вирішив надати нерезиденту знижку і повернути йому назад частину вартості товару. Щоб провести таку операцію, було вирішено оформити її через надання нерезидентом імпортної послуги з просування товару в країні нерезидента. Як в обліку відобразити надання такої мотиваційної виплати?
  • ПДВ-зобов’язання зі смаком бонуса Лист ДФСУ від 17.07.2019 р. № 3307/6/99-99-15-03-02-15/ІПК
  • Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі