№41

Податки & бухоблік, травень, 2023/№ 41 Інші номери журналу ›
  • Торгівля через Інтернет: заборони реальні й уявні Власне кажучи, як такого переліку заборонених для продажу через Інтернет товарів не існує. Разом з тим щодо тих або інших товарів усе ж потрібно враховувати свої обмеження, особливості та правила торгівлі. Час від часу такі обмеження скасовує законодавець. До інших змінюють своє ставлення контролери, яким раніше ввижалася заборона там, де її не було. Зберемо докупи реальні й уявні заборони на торгівлю в Інтернеті, щоб ви мали уявлення, чого слід остерігатися, а чого ні.
  • Дропшипінг як різновид інтернет-торгівлі Торгівля через Інтернет і особливо у ці важкі часи стає все більш популярним видом діяльності госпсуб’єктів різних іпостасей: як ФОП, так і юросіб. Зараз поговоримо про такий цікавий різновид інтернет-торгівлі, як «дропшипінг»,— коли товари «пролітають» повз інтернет-продавців. Тож їм не потрібні ні складські приміщення, ні товарні запаси. Давайте подивимось, що собою являє дропшипінг та як він оформлюється.
  • Дропшипер — юрособа: податковий та бухоблік За зверненнями наших читачів у цій публікації обговоримо питання податкового та бухгалтерського обліку юридичної особи, яка здійснює посередницьку діяльність з продажу товарів через інтернет-мережу (дропшипінг). Зокрема, для таких посередників (дропшиперів), які ще не є платниками ПДВ, висвітлимо питання особливості обрахунку «річного» обсягу поставок для порівняння його з граничним 1 млн грн, перевищення якого вимагає реєстрації платником цього податку.
  • ФОП торгує через Інтернет Covid-локдаун та війна дуже сильно посприяли поширенню такого виду господарської діяльності, як інтернет-торгівля. Чимало ФОП займаються цією, нерідко доволі прибутковою, справою. І здебільшого працюють вони на єдиному податку (ЄП). Тож сьогодні обговоримо деякі аспекти здійснення інтернет-торгівлі ФОП-єдинниками. Зокрема, щодо дозволеного товарного асортименту, нюансів визначення суми доходу за різними схемами торгівлі тощо.
  • ФОП працює з дому: чи можуть прийти податківці з перевіркою? ФОП у інтернет-торгівлі достатньо часто працює просто з дому чи будь-якого іншого місця (з коворкінгу, кафе та хоч на пляжі ☺). Він же не зобов’язаний мати якогось складу чи офісу. Однак податкові перевірки стосуються будь-яких госпсуб’єктів. Винятків немає. Тож яким чином податківці можуть прийти на перевірку? Чи можуть вони вільно завітати додому до підприємця? Давайте розбиратися.
  • Як інтернет-торговцю вести товарний облік Загалом правила ведення товарного обліку запасів однакові для всіх суб’єктів господарювання, що потрапляють під його жорна згідно із Законом про РРО. Разом з тим інтернет-торгівля має певну специфіку і в цьому питанні. Розберемося, в чому вона полягає.
  • РРО/ПРРО при інтернет-торгівлі У цій сфері вже другий рік поспіль, тьфу-тьфу-тьфу, щоб не наврочити, ☺ більш-менш усе стабільно. Маємо на увазі не зміни до Закону про РРО (їх не було ще довше), а підходи податківців до його тлумачення. Тож нам залишається лише систематизувати відомі на сьогодні роз’яснення податкових органів — і повна картина щодо застосування РРО/ПРРО інтернет-торговцями буде перед вами.
  • Інтернет-еквайрингова оплата: як облікувати? Популярним способом розрахунку в інтернет-торгівлі залишається інтернет-еквайринг (оплата за допомогою платіжних карток). Проте в таких операцій є свої облікові особливості. Розглянемо їх.
  • Послуги через Інтернет: де місце постачання? Постачання послуг особливим способом — через Інтернет впливає на їх оподаткування і, зокрема, на ПДВ-облік. Адже для послуг важливу роль відіграє місце їх постачання. І від того, де воно знаходиться (в Україні чи за її межами), залежить: оподатковувати чи не оподатковувати послуги ПДВ. Але як його визначити при постачаннях послуг по Інтернету? Розбираємося.
  • Блокування інтернет-магазинів — порушників, реєстр перевірених інтернет-продавців і не тільки: плани від нардепів Серед законопроєктів, на які варто звернути увагу тим, хто торгує/надає послуги/виконує роботи в інтернеті, є такий собі законопроєкт № 6134*. Він містить нову редакцію Закону про захист прав споживачів**. Наразі його вже прийнято за основу, але розгляд у другому читанні відкладено. Тим не менш законопроєкт має статус євроінтеграційного. Тож цілком можливо, що Верховна Рада рано чи пізно його таки прийме. Що у контексті цього документа очікує сферу інтернет-комерції? Давайте розберемося.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі