№71

Податки & бухоблік, вересень, 2023/№ 71 Інші номери журналу ›
  • Юрособа змінює місцезнаходження під час війни: як це оформити? У зв’язку з війною юрособам та ФОП доводиться багато чого змінювати. Місцезнаходження, види діяльності та навіть посадових осіб підприємства (зокрема, директора та бухгалтера). Тож цей номер «Податки & бухоблік» присвячено саме таким змінам. Що, куди та як подавати? Як оформляти та що врахувати? І розпочнемо ми з релокації юрособи. Що треба зробити для зміни місцезнаходження, наприклад, з тимчасово окупованої території або території, де ведуться бойові дії? Або якщо просто з’явилася необхідність переїхати? Загалом знайдемо відповіді на ці запитання та дамо корисні практичні поради.
  • Релокація підприємства та ПДФО, ВЗ і ЄСВ Підприємство планує переїжджати чи вже переїхало в іншу місцевість. Придбало чи взяло в оренду належне приміщення. Питання з працівниками вирішено*. А куди сплачувати податки з зарплати, що буде нарахована таким працівникам після переїзду? Відповідь на це запитання ви знайдете в нашій статті.
  • Нове місце — нові клопоти, або Як ФОП працювати після переїзду Наразі не тільки юрособи, а й ФОП переїжджають і навіть перевозять увесь свій бізнес в інші регіони. Але просто переїхати — то лише пів діла. Куди звітувати і сплачувати податки після переїзду? Чи треба повідомляти нову адресу податківцям і як? Чи доведеться змінювати якісь документи у зв’язку з переїздом? Не впевнені, що точно знаєте відповіді на ці запитання? Тоді ловіть шпаргалку-підказку.
  • ФОП переїхав з (на) території(ю) бойових дій: які наслідки? Про зміну місцезнаходження ФОП ви можете почитати у статті «Нове місце — нові клопоти, або Як ФОП працювати після переїзду» // «Податки & бухоблік», 2023, № 71. А у цій статті ми поглянемо на пільги для ФОП, які перебувають на території можливих або активних бойових дій (ТМБД або ТАБД відповідно). Також поговоримо про те, чи потрібно ФОП отримувати статус ВПО, якщо він переїхав з території (можливих) бойових дій. З’ясуємо, чи будуть пільги, коли ФОП переїхав зі «звичайної» території на територію (можливих) бойових дій. Крім того, розберемося з ситуацією, коли ФОП переїхав, але ніяких змін ніде не вносив.
  • Перейменували вулицю: нагадування для юросіб і ФОП Дерусифікація топонімів продовжується. Тож нагадаємо суб’єктам господарювання про ті перереєстраційні дії, що їм належить у такому разі вчинити, кого про це повідомити, які документи й у який строк подати.
  • Змінюється директор під час війни: що робити? Причин для зміни директора наразі стало набагато більше через війну. Тому у цьому матеріалі пропонуємо поглянути на процедурні моменти цього процесу. Як оформити зміну директора? На що звернути увагу? Як бути, якщо учасники (власники) юрособи не виходять на зв’язок? Відповімо на усі ці запитання по порядку.
  • Процедура зміни головбуха під час війни Насправді, процедура зміни головбуха юрособи під час війни не сильно відрізняється від тієї, яка існувала у мирні часи. Але все одно деякі нюанси є. Із загальними правилами, а також цими самими нюансами ми зараз і розберемося.
  • Змінюємо/додаємо вид діяльності: пам’ятка для юросіб Де саме мають бути зазначені види діяльності підприємства? Чому важливо мати правильний вид діяльності і до яких негативних наслідків може призвести його відсутність? Яка процедура зміни/додання виду діяльності? Відповіді на ці та інші запитання — в запропонованій статті.
  • Як ФОП-єдиннику змінити/додати вид діяльності ФОП — сам собі хазяїн. Тож розширити або перепрофілювати свою діяльність він може без зайвої тяганини. Але перед тим, як це робити, добре було б з’ясувати, в який термін і як потрібно вносити пов’язані з цим зміни до реєстрів? Які наслідки можуть бути в разі невнесення або несвоєчасного внесення змін щодо видів діяльності? Дамо відповіді на ці запитання для ФОП — платників єдиного податку (ЄП).
  • Компенсація комунальних у ФОП на ЄП групи 3: чи дохід за КВЕД 68.20? Лист ДПСУ від 01.08.2023 № 2232/ІПК/99-00-24-03-03-06
  • Змінився бухгалтер: як підписати старі податкові накладні У платника ПДВ змінився головний бухгалтер, він же відповідальний за складання та реєстрацію ПН. На момент звільнення старого бухгалтера залишилося декілька складених ним, але не підписаних ПН. Як їх підписати і зареєструвати?
  • Що буде у вересні 2023 року
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі