Здійснення видатків в умовах дії постанови КМУ № 65 Чи є якісь вартісні обмеження на покупку кондиціонерів бюджетними організаціями? Чи можемо ми придбати кондиціонер за КЕКВ 3110, якщо його вартість згідно з даними накладної менше 1000 грн.?
Чи можна проводити поточний ремонт приміщень ДЮСШ за бюджетні кошти власними силами? Кошти на придбання будівельних матеріалів на 2014 рік затверджено у кошторисі ДЮСШ.
Чи може фізико-технічний інститут придбати водонагрівач? Його відсутність призведе до порушень санітарно-гігієнічних норм, адже працівники не матимуть змоги прийняти душ після брудної роботи в шкідливих умовах праці.
Включення заробітної плати до розрахунку вартості платних послуг Штатні розписи вищого навчального закладу затверджені у встановленому порядку в Міносвіти. Штатний розпис студмістечка затверджений за загальним фондом у кількості 60 ставок і за спеціальним фондом — 110 ставок працівників.
Чи мав право ВНЗ включати до вартості плати за проживання у гуртожитку заробітну плату працівників, передбачену штатним розписом за загальним фондом? Держфінінспекція наполягає, що в разі неврахування такої заробітної плати у вартості плати за проживання у гуртожитку ВНЗ недоотримує доходи за спецфондом. Виникає запитання: як утримувати всі ставки працівників студмістечка за рахунок спеціального фонду, якщо в гуртожитках проживають студенти з числа дітей-сиріт, які не сплачують за проживання?
Вогнегасники в установі: як їх обліковувати та списувати Відчули запах паленого в приміщенні? У цій ситуації ваш головний помічник — вогнегасник.
Відомо, що з метою забезпечення пожежної безпеки кожна установа повинна бути обладнана вогнегасниками. Яка кількість вогнегасників та якого типу повинна знаходитися в установі? Хто в установі уповноважений займатися вирішенням цих питань? Як часто необхідно проводити періодичний огляд та технічне обслуговування вогнегасників? Як правильно обліковувати та списувати вогнегасники? Ось далеко не повний перелік питань, які цікавлять наших читачів.
Саме про те, як організувати в установі облік, обслуговування та списання вогнегасників, а також оформити необхідну документацію, ми розповімо у цій статті.
Норми витрат етилового спирту на обробку бактерицидних ламп При визначенні норм витрат етилового спирту для відвідувань та досліджень наш заклад керується вимогами наказу Міністерства охорони здоров’я СРСР «Про нормативи споживання етилового спирту для установ охорони здоров’я, освіти та соціального забезпечення» від 30.08.91 р. № 245. Через великий потік пацієнтів у кабінеті флюорографії відділу променевої діагностики використовуються бактерицидні лампи. Згідно з експлуатаційними нормами та з метою дотримання норм санепідрежиму необхідна обробка бактерицидної лампи один раз на тиждень етиловим спиртом 70 %. Такі норми в зазначеному наказі не вказані.
Чи може наш заклад самостійно розробити і затвердити норми витрат етилового спирту на обробку бактерицидних ламп, керуючись вимогами з експлуатації лампи?
Хто несе відповідальність за виявлені порушення? Хто несе відповідальність за порушення по нарахуванню і виплаті заробітної плати — особа, яка підписала розпорядчий документ на виплату (відповідне розпорядження або наказ) чи бухгалтер, який провів нарахування за цим документом?
Чи надавати «дитячу» відпустку за період відпустки для догляду за дитиною Працівниця перебувала у відпустці для догляду за дитиною з 01.01.2013 р. по 02.10.2013 р. Стала до роботи — 03.10.2013 р.
Чи має вона право на додаткову відпустку на дітей за 2013 рік, адже 9 місяців цього року вона не працювала, бо перебувала у відпустці для догляду за дитиною?
Індексуємо зарплату працівника, прийнятого за переведенням 01.11.2012 р. працівника прийнято до нашої установи в порядку переведення. Він подав довідку про зарплату та суму індексації з попереднього місця роботи. У ній зазначено такі дані:
— посадовий оклад — 1118,00 грн.;
— доплата за ранг — 60,00 грн.;
— надбавка за вислугу років — 176,70 грн.;
— надбавка за високі досягнення у праці (15 %) — 203,51 грн.
— фіксована сума індексації — 524,62 грн. На підставі довідки працівнику збережено фіксовану суму індексації в цьому розмірі.
При прийнятті працівнику встановлено такі ж складові зарплати, за винятком надбавки за високі досягнення у праці. Проте вже в наступному місяці, тобто у грудні 2012 року, йому встановлено цю надбавку в розмірі 50 %, що становило 667,35 грн. Чи буде цей місяць базовим, адже фактично таку надбавку працівник уже отримував?