№21

Бюджетна бухгалтерія, червень, 2016/№ 21 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Про внесення змін до Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах Наказ від 08.04.2016 р. № 402 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.04.2016 р. за № 670/28800 (витяг)
  • Щодо окремих питань атестації педагогічних працівників Лист від 14.04.2016 р. № 2/1-13-690-16
  • Інформація щодо підключення до системи дистанційного обслуговування Одним із пріоритетних напрямків розвитку системи Казначейства є впровадження електронного документообігу із застосуванням електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Першим кроком на шляху його реалізації є впровадження системи дистанційного обслуговування (С О) за допомогою програмно-технічного комплексу (ПТК) «Клієнт Казначейства — Казначейство», який призначений для надання розпорядникам, одержувачам бюджетних коштів та іншим клієнтам віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України (ДКСУ) для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів.
  • Розподіл вільних залишків бюджетних коштів 1. Чи можуть залишки коштів освітньої та медичної субвенцій, що утворилися на початок 2016 року, бути спрямовані бюджетам ОТГ? 2. Чи може ОТГ претендувати на частину вільного залишку бюджетних коштів районного бюджету, якщо окремі заклади, що фінансувалися з районного бюджету, у 2016 році фінансуються з бюджету ОТГ?
  • Субвенція на формування інфраструктури ОТГ Об’єднана громада утворилася у 2016 році. Чи будуть їй виділятися кошти субвенції на формування інфраструктури ОТГ?
  • Придбання комплектуючих до ПК: чи застосовувати граничні норми за постановою № 332 Установі виділено кошти за КЕКВ 2210 на придбання моніторів, клавіатур та за КЕКВ 3110 — на придбання системних блоків. Як у цьому випадку керуватися постановою № 332 щодо граничних сум витрат на придбання комплектуючих ПК?
  • ДФСУ відповідає на актуальні запитання щодо заповнення податкових накладних (огляд листів) З 1 квітня 2016 року всі бюджетні установи — платники ПД складають податкову накладну (далі — ПН) за формою, яка затверджена наказом Мінфіну від 31.12.2015 р. № 1307. Про особливості запов нення цієї нової форми ми вже розповідали нашим читачам у консультації «Нова податкова накладна: застосовуємо з 1 квітня» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2016, № 13, с. 17).
  • Обліковуємо брухт металів, дорогоцінних та не дуже Усі без винятку бюджетні установи використовують у своїй діяльності велику кількість основних засобів. На жаль, транспортні засоби, прилади і обладнання рано чи пізно в силу фізичного та морального зносу стають непридатними для подальшого використання. Переважна більшість об’єктів основних засобів мають у своєму складі метали (чорні, кольорові, а подекуди навіть дорогоцінні). А це, у свою чергу, неминуче призводить до утворення відходів — брухту металів. У зв’язку з цим у бухгалтерів бюджетних установ виникає ряд запитань стосовно обліку металобрухту. І найчастіше бухгалтерів цікавить, хто має право визначати вміст дорогоцінних металів у основних засобах, які підлягают ь ліквідації? Як правильно обліковувати металобрухт, який не реалізується відразу, а накопичується в установі протягом тривалого періоду часу? На які цілі можуть бути використані кошти, отримані від реалізації брухту чорних, кольорових та дорогоцінних металів? Який порядок оподаткування операцій з реалізації металобрухту? Про це сьогодні і поговоримо.
  • Тривалість додаткової відпустки за стаж держслужби: вивчаємо перехідні моменти Нова нормативна база у сфері держслужби принесла багато новацій. Одна з новинок — новий підхід у визначенні тривалості додаткової відпустки за стаж держслужби. Аби не обмежувати право держслужбовця на такий додатковий відпочинок, законотворці прописали перехідні моменти. Ними передбачений плавний перехід від старих правил визначення тривалості додаткової відпустки за стаж держслужби до нових. Як це виглядатиме на практиці? Озвучені перехідні нюанси проілюструємо у статті конкретними прикладами.
  • Формування фонду оплати праці за рахунок грантів З 01.01.2016 р. бюджетним установам дозволили формувати структуру заробітної плати за рахунок грантів (як інші заохочувальні виплати і компенсації) відповідно до положень ст. 2 Закону про оплату праці. Згідно зі ст. 13 БКУ донор може перераховувати до спецфонду бюджетної організації грантові кошти на формування структури заробітної плати і саме зі спецфонду бюджетна організація може здійснювати відповідні виплати робітнику, який реалізовує грант. У зв’язку з вищезазначеним чи не виникатимуть у органів Держфінінспекції в ході перевірки претензії до бюджетної установи щодо виплати таких коштів робітнику, який задіяний у реалізації грантової програми?
  • Доплата за розширення зони обслуговування майстру виробничого навчання ПТНЗ Майстер виробничого навчання ПТНЗ одночасно викладає у двох групах з загальною кількістю учнів більше 24 осіб. Штатним розписом закладу передбачено наявність 2 штатних одиниць за цією посадою, одна з яких є вакантною. Чи можна у зазначеному випадку встановити доплату за розширення зони обслуговування майстру виробничого навчання ПТНЗ? Якщо так, то який граничний розмір такої доплати?
  • Чи підвищується посадовий оклад перукаря терцентру у зв’язку із шкідливими і важкими умовами праці Чи має право на підвищення посадового окладу у зв’язку із шкідливими і важкими умовами праці перукар територіального центру надання соціальних послуг, який обслуговує пенсіонерів та осіб із значно зниженою рухомою активністю та ліжкових хворих? Якщо так, то в якому розмірі встановлюється зазначене підвищення?
  • Надбавка за тривалість безперервної роботи сестрі медичній Чи має право на надбавку за тривалість безперервної роботи медична сестра загальної практики — сімейної медицини, яка працює в фельдшерсько-акушерському пункті, що увійшов до складу амбулаторії районного центру первинної медико-санітарної допомоги?
  • Установлюємо надбавку за безперервну роботу завідувачу амбулаторії ЗПСМ Який розмір надбавки за тривалість безперервної роботи слід встановлювати завідувачу амбулаторії загальної практики — сімейної медицини (ЗПСМ), до обсягу роботи якого входять обов’язки лікаря ЗПСМ? Тобто, керуючись Умовами оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затверджених спільним наказом Мінпраці та МОЗ від 05.10.2005 р. № 308/519, це повинно бути 30 чи 40 %?
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі