Планування бюджету ОТГ та користь від старости Староста є абсолютно новою посадою в об’єднаних територіальних громадах (ОТГ). Одне з найважливіших питань, з яким доведеться стикнутися новоствореній ОТГ на початку своєї діяльності ,— це формування місцевого бюджету. І старости відігріють у цьому процесі не останню роль. По суті, фахівці планово-економічного відділу виконкому ради ОТГ (або ж окремі спеціалісти, якщо такий відділ не створений), які раніше працювали у відповідних радах, уже займалися складанням та затвердженням місцевих бюджетів, і це питання для них не нове. Але ж бюджет ОТГ має свої особливості, з якими доведеться розібратися навіть цим фахівцям. А ось для старост це питання є зовсім новим. Тож давайте розбиратися разом.
Витрати на проживання в готелі. Рахунок потрібний! Працівник, повернувшись з відрядження, додав до авансового звіту документи на проживання в готелі: касовий чек РРО та квитанцію прибуткового касового ордера. Чи можна компенсувати витрати на проживання на підставі цих документів? Чи обов’язково для підтвердження витрат на проживання додавати ще й рахунок готелю?
Установлюємо тарифний розряд сестрі-господині терцентру На виконання п. 4 Типового штатного нормативу чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого наказом Мінсоцполітики від 12.07.2016 р. № 753, до штату відділення стаціонарного догляду та постійного проживання районного терцентру вводиться посада «сестра-господиня». У зв’язку з цим виникають запитання:
— які посадові обов’язки повинен виконувати працівник, якого приймають на цю посаду;
— який тарифний розряд потрібно йому встановити?
Виконання обов’язків за вакантними посадами у терцентрі: як установити доплату У територіальному центрі соціального обслуговування, що фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, є дві вакантні посади: інспек- тора з кадрів (6-й тарифний розряд) та соціального працівника (8-й тарифний розряд).
Наказом керівника терцентру двом праців- никам, а саме економісту та соціальному працівнику ІІ категорії, було призначено виконувати поряд зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за цими вакантними посадами. При цьому за основними посадами і економіст, і соціальний працівник ІІ категорії мають 9-й тарифний розряд.
У зв’язку з цим виникає запитання: як правильно встановити зазначеним працівникам доплату за виконання додаткової роботи? Від якого розміру посадового окладу встановлювати таку доплату: від окладу за основною посадою чи від окладу за вакантною посадою?
Чи має право лікар-сумісник на доплату за науковий ступінь До штату міської лікарні на посаду лікаря-офтальмолога (0,5 ставки) приймається працівник, який має науковий ступінь кандидата наук за спеціальністю «Офтальмологія». Чи має право такий працівник на доплату за науковий ступінь, якщо працювати він буде на умовах сумісництва?
Переплатили лікарняні: чого очікувати Установа в березні 2016 року неправильно розрахувала (завищила) суму лікарняних працівнику. Помилку виявлено тільки зараз, тобто після того, як допомогу було отримано з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності і виплачено працівнику. Чи варто повідомляти Фонд про помилку, чи, може, краще нічого не робити? Раптом перевіряючі не знайдуть? Чого чекати установі, яка все ж таки вирішить «іти здаватися»?