№47

Податки та бухгалтерський облік, червень, 2015/№ 47 Інші номери журналу ›
  • Ліквідація та кредиторська заборгованість: ДФСУ бачить дохід Фахівці головного фіскального відомства у БЗ (підкатегорія 108.01.02) відповіли на запитання щодо включення до складу доходу юридичної особи — платника єдиного податку третьої групи, що ліквідується, суми кредиторської заборгованості, за якою не минув строк позовної давності.
  • Лікарняні: як оплачувати перші 5 днів за рахунок роботодавця Мінсоцполітики в листі від 06.05.2015 р. № 282/18/99-15 зауважило, що оплата перших 5 днів тимчасової непрацездатності регулюється Порядком оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, за рахунок коштів підприємства, установи, організації, затвердженим постановою КМУ від 06.05.2001 р. № 439.
  • Сільськогосподарське підприємство: сплата ПДВ на спеціальний рахунок Нагадаємо: система електронного адміністрування ПДВ передбачає, що сума податкових зобов’язань з ПДВ, зазначена платником у поданій ним податковій декларації, підлягає перерахуванню до бюджету / на спеціальний рахунок платника — сільськогосподарського підприємства, що обрало спеціальний режим обкладення ПДВ (далі — спеціальний рахунок), не платником, а органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, з рахунку такого платника у системі електронного адміністрування ПДВ на підставі реєстру ДФСУ. Це визначено у пп. 200.2 та 209.2 Податкового кодексу України (далі — ПКУ).
  • Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
  • Офісні витрати: як облікувати? Щодня в офісах нас оточує безліч предметів. Без канцтоварів, побутових приладів, комп’ютерної техніки, офісного обладнання та інших об’єктів — просто ніяк! Сьогодні пропонуємо поглянути на них «з вивороту»: розібрати облік і поговорити про те, як з усім таким офісним «добром» впоратися бухгалтеру.
  • Офісне обладнання: обліковуємо об’єкти Перш за все торкнемося «головного» майна — фундаменту будь-якого офісу. Адже напевно «в багажі» кожної компанії є меблі, електроприлади, оргтехніка, предмети інтер’єру. Як їх облікувати? Давайте розбиратися.
  • Витратники для оргтехніки, електролампочки, батареї: обліковуємо легко і просто Сьогодні важко уявити підприємство, яке не використовувало б у своїй діяльності оргтехніку. Копіювальний апарат, принтер, ламінатор, шредер — це далеко не повний перелік стандартних атрибутів сучасного офісу. Але щоб це обладнання працювало надійно і безперебійно, для нього періодично потрібно придбавати витратні матеріали. Ніяк не обійтися підприємству і без освітлювальних приладів, а отже, і без купівлі змінних лампочок. Цікаво, як відобразити в обліку витрачені на це суми? Тут усе легко та просто. Зараз ви самі в цьому переконаєтеся.
  • Як облікувати канцтовари на підприємстві Папір, ручки, олівці, скріпки, степлери, діроколи, бланки, папки, щоденники — усі ці канцелярські дрібниці кожне підприємство щодня використовує у своїй діяльності. Благо придбати їх можна в будь-якій торговельній точці — у магазині, кіоску, на ринку, в інтернет-магазині. Причому на будь-який смак і гаманець. Головне за умов такого розмаїття — не розгубитися і правильно відобразити витрати на купівлю цих потрібних предметів в обліку підприємства. Упоратися із завданням без проблем вам допоможе наша стаття.
  • Облікове «життя по-новому» для фахових періодичних видань і книг Французький філософ Вольтер свого часу називав журнали «архівами дрібниць». Може, для нього воно так і було, але от українські бухгалтери навряд чи з ним погодяться. Бо читати їм доводиться здебільшого не філософські, а фахові видання. І не тільки читати, але, можливо, і згодом повертатися до тих чи інших публікацій. В умовах нашого мінливого законодавства написані не так давно номери швидко застарівають у своїй актуальності. Проте незмінними залишаються власне потреба у виданнях і пов’язані з їх передплатою облікові питання. Про це і поговоримо!
  • Комунальні витрати офісу Комунальні платежі — ще одна складова витрат по офісу. Проблема їх обліку безпосередньо пов’язана з документальним підтвердженням таких витрат і права на податковий кредит з ПДВ. Спершу розберемося з урахуванням комунальних платежів по власному офісному приміщенню. Облік комунальних платежів по орендованому офісу див. у статті «Офіс в оренді» на с. 40 цього номера.
  • Витрати на зв’язок Зв’язок — це все. Ну який бізнес може без нього обійтися? Особливо сьогодні, у наш «надшвидкісний» час. Про нього, всеосяжного, і поговоримо. А конкретно в цьому матеріалі — викладемо своє бачення того, як відображати різні «зв’язкові» витрати в податковому та бухгалтерському обліку.
  • «Чистота — запорука здоров’я…»: про витрати на прибирання офісів Щоранку більшість із вас, шановні колеги, приходить до свого офісу і знаходить своє робоче місце. Звичайно, можна сказати, що головна атмосфера для нього — робоча, але і санітарна атмосфера також значить чимало! Про те, як обліковувати витрати на прибирання офісу, — наша стаття!
  • Офіс в оренді Узявши офіс в оренду, нараховувати амортизацію за таким об’єктом не потрібно — це ваш позабалансовий об’єкт. Але орендні платежі, а також інші компенсаційні виплати орендарю (комунальні платежі, охорона, паркування) прилаштувати доведеться. Як це зробити? Давайте розбиратися.
  • Офісні витрати ФОП Віднедавна підприємці сміливо можуть уключати до витрат ремонт основних засобів (у тому числі офісу). Проте питання амортизації для них досі залишається «чорною дірою». І схоже, що найближчим часом жодних позитивних зрушень у цьому напрямку ФОП «не світить». Зважаючи на це, багатьом цікаво, які ж витрати можна віднести на ремонтні і як це зробити? Ми підкажемо.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі