Працівник з інвалідністю: чи правда, що… Час для бухгалтера (кадровика) летить не швидко, а дуже швидко! Кошториси, звіти, акти, договори, довідки, накази, розпорядження, виплати, нарахування… І в цьому потоці справ важливо не забути про особливих працівників. Про яких саме? Про тих, які мають інвалідність. Тим паче що і привід сам собою напрошується: наближається кінець року. Тобто, цілком можливо, доведеться звітувати про виконання «інвалідного» норматива.
Імпорт у посилках для «юриків» Зовсім нещодавно* ми розповіли про те, як проходять митницю посилки, відправлені з-за кордону на ім’я фізичних осіб. Сьогодні ж розглянемо питання, що виникають у підприємств — одержувачів імпортних посилок.
Орендував → поліпшив → купив Орендар поліпшив орендоване майно. На суму витрат, що капіталізуються, на субрахунку 117 створив об’єкт «Поліпшення орендованого активу». До закінчення строку дії договору поліпшений об’єкт оренди був викуплений в орендодавця. Куди колишньому орендареві прилаштувати недоамортизовану частину поліпшень, що бовтається на 117-му?
ФОП пішов зі спрощенки: що з ПДВ-реєстрацією? Підприємець, перебуваючи на групі 2 єдиного податку (ЄП), перевищив у другому кварталі 2018 року граничний розмір доходу для своєї групи. З третього кварталу перейшов на загальну систему оподаткування і діяльність не провадив. Чи обов’язково йому реєструватися платником ПДВ і яка передбачена відповідальність за нереєстрацію? З якого періоду можна повернутися на спрощенку без ПДВ?
Первинні документи на товар у ФОП на ЄП: нові штрихи до старого портрету Проблема із наявністю у підприємців-єдиноподатників документів на товар добре знайома нашим читачам. Питання спірне і протягом багатьох років неоднозначно тлумачиться платниками, фіскалами і судовими органами. Якими наразі є реалії цього багатостраждального питання? Чи загрожує щось єдиноподатникам, у яких немає прибуткових первинних документів на їхні товари? Про це — просто зараз!
Стали мікропідприємством: що робити з резервами? Підприємство за результатами минулого року стало відповідати критеріям мікропідприємства, внаслідок чого перестало бути зобов’язаним створювати резерви. Підкажіть, як вчинити із залишками створених раніше резервів? Чи можна їх списати?
«Довірчу» передачу майна ПДВ не оподатковують Підприємство передає майно в довірче управління. Чи треба нам як установнику управління нараховувати ПДВ-зобов’язання при його передачі управителю?
Час — друг: чому тайм-менеджмент не працює Великий і жахливий Інтернет переповнений (так-так, і він може погладшати!) порадами, прийомами, практиками, покликаними допомогти людині управляти часом, тобто вирішувати свої завдання вчасно, устигати більше, рухатися життєвим шляхом швидше. Уся біда в тому, що насправді багато порад чомусь не працюють: у мене, у моїх друзів і знайомих, клієнтів і студентів, людей, відгуки яких мені траплялися. Як же так виходить? І як дійсно «потоваришувати» з часом?