№101

Податки & бухоблік, грудень, 2020/№ 101 Інші номери журналу ›
  • Призупинення діяльності: який варіант обираємо? Тривала і поки, на жаль, ще не закінчена історія з коронавірусом, карантином, локдаунами так чи інакше позначається на підприємствах з усіх сфер економіки. Чи можна поставити на паузу діяльність підприємства? Якоюсь мірою, так. Але потрібно вирішити безліч питань. Серед них питання найманих працівників, подання звітності, проведення можливих поточних платежів. Відповіді на більшість з них ви знайдете в цьому номері. А прямо зараз розберемо питання з працівниками.
  • Заморозили діяльність: що зі звітами та податками? В умовах тривалого карантину багато підприємств опинилися в кризовій ситуації. Але це ще не привід здійснювати кардинально жорсткі заходи і ліквідовувати підприємство. Можна просто перечекати несприятливий період. Для цього тимчасово діяльність зупиняють (припиняють). Яку звітність таким підприємствам потрібно подавати до органів державної податкової служби і статистики? І які податки доведеться все одно платити? Про це наша стаття.
  • Декларація без показників У цій статті детальніше розглянемо можливість платника не подавати податкову декларацію, керуючись звільняючою нормою з п. 49.2 ПКУ. Коли немає об’єкта оподаткування і показників, що підлягають декларуванню? І що робити, якщо на цій підставі деку не подали, а після з’ясували, що об’єкт оподаткування все-таки був.
  • Простій та постійні витрати На сьогодні в умовах пандемії багато суб’єктів господарювання вимушені на тривалий час заморозити свою діяльність. Але навіть під час повної бездіяльності підприємству все одно нікуди не подітися від витрат на оплату працівникам простою, сплату податків, оренду, комунальні послуги, охорону тощо. У цій статті розглянемо питання відображення в обліку таких постійних витрат у період припинення діяльності. Що із цим робити? А також розповімо про особливості обліку основних засобів (ОЗ) у період вимушеного простою.
  • Пандемія в умовах МСФЗ Вплив COVID-19 відчуває на собі практично кожне підприємство. Виною тому — обмеження на роботу, що породжують простій ОЗ, орендні поступки, кредитні ризики щодо фінансових інструментів. У зв’язку із цим до МСФЗ прийнято облікові поправки, що передбачають спрощення практичного характеру через вплив коронавірусу на діяльність підприємств. Ці поправки опубліковано на сайті Мінфіну*. Тому ними слід користуватися при складанні річної фінзвітності. Розглянемо основні.
  • Директор без зарплати: а що, так можна? Заморожуючи бізнес, хочеться платити якомога менше за його утримання. Тому достатньо часто наші читачі запитують: чи може засновник або директор підтримувати існування підприємства (наприклад, подавати звітність) без заробітної плати? І тут є хороші новини.
  • Зник директор ТОВ: що робити? Іноді директори підносять максимально несподівані сюрпризи. Дехто з наших читачів може не повірити в це, але трапляється, що директор товариства зникає й зв’язатися з ним немає жодної можливості. У такому разі виникає запитання: як далі вести діяльність, виплачувати зарплату, подавати декларації, звільняти співробітників урешті-решт? Відразу скажемо: ситуація не з простих. Дамо вам декілька порад щодо цього.
  • ФОП без діяльності У період поточних карантинних обмежень і прийдешнього зупинення на січень багато ФОП усе так само залишаться без діяльності. І хоча уряд підготував для ФОП підтримку, за період простою більшості ФОП доведеться заплатити і податки, і ЄСВ. Які податки доведеться платити? Що можна зробити, щоб мінімізувати їх сплату в період бездіяльності? Давайте розбиратися.
  • Призупинення діяльності: якщо працівники залишилися без зарплати Якщо підприємство з низки причин планує призупинити діяльність, то завдання про те, що робити в такому разі з працівниками, легких і простих вирішень не має. Тут і варіантів-то небагато: оформлення простою, відпустка за свій рахунок або звільнення. Який із варіантів обрати? Відповідь на це запитання не найочевидніша. Подробиці читайте далі.
  • Основний засіб під арештом: амортизації бути Лист ДПСУ від 26.10.2020 р. № 4401/ІПК/99-00-05-05-02-06
  • Єдинник (при)(зу)пинив діяльність: як бути із земельним податком Лист ДПСУ від 26.10.2020 р. № 4416/ІПК/99-00-04-03-03-06
  • На підприємстві у відпустці всі: як звільнити працівника? Усі співробітники нашого підприємства перебувають у карантинній відпустці за свій рахунок у зв’язку з призупиненням діяльності. Один зі співробітників вирішив звільнитися й написав заяву на звільнення. Як його звільнити, якщо і бухгалтер, і директор у відпустці? Чи потрібно для того, щоб провести процедуру звільнення, бухгалтерові і директорові оплачувати робочий день?
  • Перелік основних документів
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі