№100

Податки та бухгалтерський облік, грудень, 2017/№ 100 Інші номери журналу ›
  • Витрати на маркетинг Зазвичай при перевірках маркетингові послуги є «червоною ганчіркою» для фіскалів. І це зрозуміло. Незважаючи на те, що, по суті, маркетинг — це просто незамінний елемент розвитку бізнесу, він також давно фігурує як один з «удалих» способів легалізації грошових коштів і здійснення незаконних операцій*. Що таке маркетинг, у чому його суть? Які можуть бути проблеми при перевірках? Як обґрунтувати реальність операції і які документи для цього потрібні? Про це наша стаття.
  • Стороннім вхід заборонений, або Плата за вхід у торговельну мережу Кожен постачальник, який бажає налагодити масовий і повсюдний збут свого товару, «стукає у двері» торговельних мереж. І як би не були сьогодні поширені мережеві магазини, помістити всіх бажаючих вони все одно не можуть. Природний закон ринку: якщо щось у дефіциті, на нього зростає ціна. Ось і придумали ритейлери різні «вхідні мита». Так і штовханини поменше, і заробітку побільше. Як на такі платежі дивиться українське законодавство? Як їх відобразити в обліку підприємства і які податкові наслідки їх здійснення? Про це ми зараз і поговоримо.
  • Витрати на мерчандайзинг «...Ти купив. Я купив. Ми його не любимо — він теж купив. Усі купили. Усі ходимо нудні, бліді, позіхаємо...»* Що і говорити, передбачуваний більше 40 років тому достаток настав. Сьогодні полиці супермаркетів завалені товарами, і купити можна практично все. Насущна проблема покупця — у виборі. А щоб вибір цей не був випадковим, здійснюється цілий комплекс заходів, званих мерчандайзингом. Про суть цих заходів, а також про їх облік та оподаткування і йтиметься далі.
  • Бонуси покупцям: як бути, якщо «і хочеться, і колеться» Головна проблема сучасного суб’єкта господарювання не в тому, щоб виробити продукцію, а в тому, щоб її продати. Це примушує виробників (продавців) шукати різні способи просування своїх товарів на ринку. Одним з найвідоміших способів стимулювання продажів є виплата продавцем товарів своїм покупцям* так званих мотиваційних бонусів (премій). Незважаючи на уявну простоту, облік таких виплат має свої особливості. Давайте поглянемо, в чому вони полягають і, звичайно ж, як правильно облікувати такі виплати.
  • Інтернет-просування товару Всесвітня павутина затягує у свої мережі все більше і більше користувачів. За даними різних джерел, в Україні у 2017 році користуються Інтернетом від 17,7 до 21,6 млн осіб. Причому час користування також зростає — кількість людей, що практично живуть online, просто зашкалює. Недивно, що бажаючих використовувати мережу Інтернет для просування свого товару теж стає дедалі більше. Які ж заходи здійснюють для цих цілей і як такі заходи відображаються в обліку? Давайте розберемося.
  • Щось краще, ніж нічого, або Облік «збиткового» продажу Буває так, що якийсь товар «залежався», дуже довго не продається і його потрібно позбутися, отримавши за нього хоч якісь кошти. Або навпаки: товар щойно виведено на ринок і треба, аби він завоював споживачів серед інших конкурентних товарів. В обох цих випадках продавець може застосувати демпінг — особливий інструмент маркетингової політики, який характеризується свідомим продажем товару за ціною, нижчою, ніж собівартість. Як таку чудасію обліковувати? Читайте просто зараз!
  • Безкоштовні роздачі в ході рекламної акції Безкоштовні роздачі залишаються дуже популярними серед рекламних заходів. Суб’єкт господарювання, що вирішив заявити про себе або підвищити обсяги продажів, використовує не лише інформативні рекламні матеріали, а й частенько пускає в хід сам товар на пробу або, скажімо, ділиться «фірмовими аксесуарами». І зрозуміло, що все це він роздає безкоштовно. Про облік рекламних безкоштовних роздач і поговоримо в цій статті.
  • «Недовго музика нам грала» в магазині Ось ви котите візок уздовж нескінченних рядів з товарами в супермаркеті... Грає приємна музика... Ви розслабляєтеся і купуєте навіть те, чого ніби купувати і не збиралися. Ось вона — чарівна сила мистецтва! Ситуація достатньо буденна. Але ось запитання: чи має право супермаркет (або будь-який суб’єкт ресторанного господарства) таку музику відтворювати безкоштовно? А як же авторські права? Чи загрожує щось госпсуб’єктам за такі «пустощі»? Як обліковувати відповідні платежі? Відповіді на ці й інші запитання читайте в нашій статті.
  • Промоакція, або Маркетинговий «бабах» та його облік Промоакція — це особливий інструмент просування товару. Здавалося б, організовувати концерт за участю естрадних зірок тільки для того, аби просунути на ринок якийсь товар, — це «постріл із гармати по горобцях». Але маркетингова наука стверджує, що покупець при виборі товару керується не лише споживчими якостями власне товару, а й репутацією продавця. Тож покращити свою репутацію шляхом проведення промо- чи PR-акції — цілком доцільно. У цій статті подивимося, як це облікувати!
  • Рекламний відеоролик від нерезидента: платимо податки Реклама на телебаченні — це найефективніший, але водночас і найбільш витратний вид реклами. Тому цілком природно, що підприємство, яке ризикнуло розщедритися на телерекламу, хоче, щоб усі його витрати окупилися якнайшвидше. Що для цього потрібно? Звичайно ж, якісний відеоролик, який зможе підштовхнути до придбання рекламованих товарів потенційних покупців. У пошуках кращих спеціалістів наші суб’єкти господарювання нерідко звертаються до «заморських» фахівців. І виникає запитання: як обліковувати і які податки платити в разі оплати «нерезидентських» послуг зі створення на замовлення рекламного відеоролика? Давайте розбиратися.
  • Негативний результат — теж результат, або Про витрати на маркетинг У результаті проведеного маркетингового дослідження підприємство взагалі відмовляється від виведення на певний ринок нової продукції. Причому витрати на таке маркетингове дослідження вже понесені. Що в такому разі робити? Що в обліку? Чи буде госпдіяльність?
  • Рекламна інформація про виробника, розміщена в місці торгівлі Виробник продукції планує розмістити рекламну інформацію про себе (назву, логотип тощо) у вітрині магазину, який реалізує продукцію цього підприємства. На яких підставах це краще зробити?
  • Перелік основних документів, які використовуються в тематичному номері
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі