№48

Податки та бухгалтерський облік, червень, 2017/№ 48 Інші номери журналу ›
  • Заклади ресторанного господарства: організуємо роботу правильно Любов приходить і минає, а їсти хочеться завжди. Цією народною мудрістю переймаються чимало бізнесменів-початківців (та і бувалі також). Тому ресторанне господарство — один із популярних напрямів госпдіяльності. Які дозвільні документи необхідні для початку роботи вашого закладу? На що потрібно звернути увагу при виборі приміщення? Які вимоги висуваються законодавством до персоналу? На ці та інші запитання відповімо в цій статті.
  • Документація та документообіг Заклад ресторанного господарства, перш ніж приступити до приготування гастрошедеврів, має забезпечити виробництво (кухню) технологічною документацією, а також правильно організованим технологічним документообігом між підрозділами: кухнею, коморою, залами і, звичайно ж, бухгалтерією. Яка документація має бути в арсеналі закладу ресторанного господарства, і розглянемо в цій статті.
  • Калькуляція вартості і розрахунок цін на продукцію У цій статті розглянемо особливості формування цін на страви, вироби та напої, що пропонуються підприємствами ресторанного господарства.
  • Облік у ресторанному господарстві Ресторанне господарство — симбіоз виробництва, надання послуг і торгівлі. Саме тому й облік виходить нестандартний. У цій статті ознайомимося з методами обліку, якими можуть користуватися ресторатори. Визначимо їх переваги та недоліки.
  • Облік за торговельним методом Із попередньої статті ви вже знаєте, що у закладів ресторанного господарства є вибір між торговельним і виробничим методом обліку. У цій статті поговоримо про торговельний метод.
  • Облік за виробничим методом Виробничий метод — не такий розповсюджений серед закладів ресторанного господарства. Але на практиці він все ж таки застосовується. Тож давайте подивимося на особливості виробничого методу.
  • Списуємо те, що зіпсувалося, і обліковуємо списання Особливістю активів, які є основними об’єктами обліку у закладів ресторанного господарства, є їхнє швидке псування. Тож доцільно розглянути ситуацію, коли у закладу ресторанного господарства зіпсувалася сировина, приготовані страви чи закупні товари. Давайте подивимося, як це обліковувати!
  • Посуд як об’єкт обліку Приготування страв — це головний елемент «виробництва продукції» у ресторанному бізнесі. Але це ще не все! Для того, аби приготовану страву подати клієнтам, потрібен посуд. Про те, як обліковувати цей надважливий інвентар, ми і поговоримо просто зараз!
  • «Офіціанте, рахунок!», або Розрахунки в ресторані Ресторанні розрахунки на тверезий погляд принципово не відрізняються від будь-яких інших подібних сфер «обслуговування населення» — тієї ж роздрібної торгівлі чи надання послуг. Але деяка специфіка все ж є, от до неї і звернемося.
  • «Відпочивайте культурно!»: алкоголь у ресторані Ресторани бувають різні. Але набагато важче знайти такий, в якому не пропонувалися б алкогольні напої (у тому числі пиво), ніж той, у якому ви отримаєте задоволення, як-то кажуть, по повній... Крім похмілля, з алкоголем у ресторані асоціюються багато інших «невідворотностей».
  • «Схід — справа делікатна...», або Кальян у закладі громадського харчування Ще не так давно клуби кальянного диму були неодмінним атрибутом будь-якого закладу із східним колоритом. Але держава розвернула антитютюнову кампанію — і «східна казка» розтанула як міраж у пустелі. Хоча кальянні оазиси подекуди ще залишилися. Чи можна закладам громадського харчування надавати послуги з куріння кальяну? Чи потрібна на це ліцензія і що з акцизом? Про це й поговоримо в статті.
  • Обліковуємо бізнес-ланч Наше кафе розташоване поряд із бізнес-центром, і для залучення додаткових клієнтів в обідній час ми вирішили реалізовувати страви не окремо, а формувати в набори під назвою «бізнес-ланч». Підкажіть, будь ласка, як правильно оформити облік сформованих нами наборів? Яка знадобиться документація?
  • Ми говоримо — РРО, маємо на увазі — POS-термінал Чи обов’язково в ресторані застосовувати POS-термінал?
  • Відмова від ресторанного замовлення, або «Душа міру знає...» Які наслідки відмови відвідувача ресторану від зробленого ним замовлення?
  • Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
  • Індекс інфляції за травень 2017 року — 101,3 %
  • Уряд затвердив порядок ведення автоматизованої системи перевірок Уряд постановою від 24.05.2017 р. № 387 затвердив Порядок функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), внесення відомостей до неї та строків розміщення цих відомостей.
  • Звітність про контрольовані операції оновлено Мінфін наказом від 28.04.2017 р. № 468 вніс зміни до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції, затверджені наказом Мінфіну від 18.01.2016 р. № 8.
  • Списання «дебіторки» при визначенні ПЗ за касовим методом Податківці у Базі знань (101.06) зауважили, що списання простроченої дебіторської заборгованості за поставлені та не оплачені товари (послуги) з метою оподаткування ПДВ вважається іншим видом компенсації вартості поставлених товарів (послуг).
  • Сільгоспвиробники звіт про пільги не подають Починаючи з 01.01.2017 р. усі сільгоспвиробники, які були зареєстровані як суб’єкти спецрежиму оподаткування, переведені на загальну систему оподаткування ПДВ.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі