№51

Податки & бухоблік, червень, 2020/№ 51 Інші номери журналу ›
  • Інтернет-магазин: як це працює? Карантин масово повів бізнес в Інтернет. А економічна криза, що розгоряється, тільки підігріває цей процес. Кількість онлайн-торговців зростає з кожним днем, і, схоже, що в найближчому майбутньому ця тенденція збережеться. Наш сьогоднішній тематичний номер покликаний допомогти інтернет-новачкам швидше втягнутися в тему. Розпочнемо з азів. Що таке інтернет-магазин? Якими нормативно-правовими актами регулюється його діяльність? Яка загальна схема онлайн-торгівлі? Як правильно задокументувати інтернет-продаж? Відповіді — у цій статті.
  • Вебсайт і додаток в обліку Сайт є візитною карткою інтернет-магазину і обов’язковою складовою будь-якого інтернет-магазину. А оскільки зараз широко використовуються мобільні пристрої, виникає необхідність у створенні також мобільних додатків. Обзавестися сайтом і мобільним додатком можна різними способами: створити самостійно та/або із залученням сторонніх осіб, придбати або взяти в оренду. При цьому для ефективної роботи сайта і мобільного додатка потрібне регулярне їх обслуговування. У цій статті акцент зробимо на створенні й обслуговуванні сайта / мобільного додатка. Як такі операції відображати в обліку?
  • Рекламні оголошення, доставка та інші витрати онлайн-торговця У цій статті поговоримо про основні витрати, які доведеться нести онлайн-торговцеві в процесі здійснення своєї діяльності. Визначимо порядок їх бухгалтерського обліку і вплив на податкове навантаження суб’єкта господарювання.
  • Обліковуємо продажі інтернет-торговця Дистанційність інтернет-торгівлі накладає відбиток і на порядок розрахунків з покупцями, і на порядок передачі замовленого ними товару. А отже, в обліку таких операцій є свої особливості. Про облік продажів інтернет-магазину, а також про податкові наслідки їх здійснення ми й поговоримо далі.
  • Коли потрібен РРО при інтернет-торгівлі Специфіка продажів в Інтернеті обумовлює складнощі в застосуванні РРО. Головне питання — в яких випадках узагалі доречний РРО, а коли можна без нього обійтися? Інше не менш важливе — якщо РРО потрібно використовувати, то коли пробивати чек?
  • Стільці — звечора, гроші — зранку: як і коли застосовувати РРО? Для звичайної роздрібної торгівлі така формула — швидше виняток, аніж правило. А от для дистанційних продажів (у тому числі через Інтернет) вона цілком прийнятна. Це насамперед так звана торгівля з післяплатою, коли продавець спочатку відвантажує товар покупцеві (точніше, перевізникові), а вже потім отримує гроші за нього. Коли в такому випадку треба застосовувати РРО і чи треба взагалі?
  • Придбання в українських інтернет-магазинах: що враховувати? Підприємство придбало запчастини на автомобіль в інтернет-магазині. Оплатили корпоративною карткою. Які документи потрібні, щоб підтвердити таке придбання? Як відобразити придбання в обліку? Що з ПДВ? Зараз розповімо.
  • Придбаваємо на Aliexpress Придбання в закордонних інтернет-магазинах уже давно користуються великою популярністю. Потроху до них починає залучатися й бізнес. У цій статті розповімо про те, як підприємству* облікувати товар, придбаний у закордонному інтернет-магазині.
  • ФОП & інтернет-магазин За великим рахунком, здійснювати торгівлю через Інтернет мають право як юридичні особи, так і фізичні особи — підприємці. Прямих заборон немає й щодо вибору системи оподаткування. Як єдиноподатник, так і загальносистемник може торгувати через інтернет-магазин. Про те, що являє собою інтернет-торгівля, ви вже знаєте, а тут поговоримо про загальні обмеження й особливості торгівлі ФОП через інтернет-магазин.
  • РРО-перспективи для ФОП У цій статті нагадаємо, які РРО-нововведення уготовані для ФОП — спрощенця на першій — третій групах єдиного податку. А саме що чекає на тих із них, хто здійснює або планує здійснювати реалізацію товарів (надання послуг) через мережу Інтернет.
  • Розміщуємо рекламу на сайті Інтернет-магазини, що досягли хорошої відвідуваності сайта, часто замислюються про додаткові способи його монетизації. Одним з таких способів є розміщення реклами на сайті інтернет-магазину. Що потрібно суб’єктові господарювання для того, щоб розмістити рекламу на своєму сайті? І як облікувати рекламні доходи? Відповіді — у цій статті.
  • Сплата нерезиденту карткою працівника Читач звернувсь до нас із такою ситуацією. Якщо директор сплатить з власної платіжної картки нерезиденту за виключну ліцензію на виробництво певного товару (або за інший товар) для підприємства, чи буде тут порушення валютного законодавства? Чи буде податок з нерезидента та ПДВ? Та чи можна потім компенсувати директору таку суму через підзвіт? Шукаємо відповіді.
  • Несвоєчасний чек Складнощі проведення інтернет-продажів через РРО ми розглянули на с. 14. Специфіка цього виду діяльності, невизначеність закону часто штовхає платників пробивати чек не тоді, коли того вимагають податківці. Тому в багатьох виникає запитання — а що коли чек буде пробитий, але несвоєчасно? Яка за це відповідальність і чи можна її уникнути?
  • Товар через кур’єра з велосипедом Наше підприємство продає товар через кур’єра, якого ми забезпечили велосипедом. Оплату від покупця зазвичай отримує безпосередньо кур’єр. Підкажіть, якщо доставка товару здійснюється на велосипеді, на нього теж потрібно реєструвати РРО?
  • Перелік основних документів
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд