(066) 87-010-10 Передзвоніть менi

Бюджетна бухгалтерія, вересень, 2017/№ 34

  • Інформаційна сторінка
  • Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України і Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України Наказ від 03.07.2017 р. № 948
    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28.07.2017 р. за № 930/30798
    (витяг)
  • Про внесення змін до наказу Міністерства соціальної політики України від 22 березня 2017 року № 447 Наказ від 04.07.2017 р. № 1107
    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24.07.2017 р. за № 917/30785
  • Про затвердження Змін до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон Наказ від 28.07.2017 р. № 669
    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.08.2017 р. за № 1040/30908
  • Чи можливо виправити неправильну інформацію про закупівлі після її оприлюднення У вересні 2017 року замовник уклав договір про надання послуг. При цьому помилково в реквізитах договору зазначено неправильний код ЄДРПОУ постачальника послуг. Особа, відповідальна за допорогові закупівлі, надала для оприлюднення в системі електронних закупівель Prozorro звіт про укладений договір згідно з установленою формою. При цьому у звіті також вказали неправильний код ЄДРПОУ. Водночас до цього Звіту прикріплено й, як наслідок, оприлюднено в системі Prozorro скан-копію укладеного договору з неправильним кодом ЄДРПОУ постачальника послуг.
    Як можна виправити неправильну інформацію? Чи можна в цій ситуації діяти так: унести зміни до договору із зазначенням правильних реквізитів, а саме — коду ЄДРПОУ постачальника послуг, після чого оприлюднити інформацію про внесення змін до договору? Чи передбачено якусь відповідальність за оприлюднення неправильної інформації в електронній системі Prozorro?
  • Як правильно замовнику відхилити тендерну пропозицію переможця торгів Ми бюджетна установа — орган місцевого самоврядування. Наша установа проводила процедуру відкритих торгів із закупівлі бензину, у якій взяли участь три учасники. За результатом розгляду тендерних пропозицій, де основ ним критерієм була ціна, визначили переможця і прийняли рішення про намір укласти договір.
    Постачальник надав проект договору, підписаний з його сторони, і повідомив, що планує підвищити ціну не більше ніж на 10 %. При цьому він додав експертний висновок Торгово-промислової палати на дату проведення аукціону про збільшення ціни на бензин, лист про збільшення вартості бензину і додаткову угоду. Ми зі своєї сторони договір ще не підписали.
    Чи можна повернутися на етап кваліфікації учасників, ураховуючи те, що згідно з тендерною документацією тендерні пропозиції дійсні 90 днів, та відхилити пропозицію переможця, яка на цей час згідно з наданими документами не є найбільш економічно вигідною серед всіх учасників аукціону. Усе це пов’язано з тим, що для нас основний принцип публічних закупівель — це максимальна економія.
  • Подарунок школі від сільської ради Чи може сільська рада, якщо у неї є гроші, зробити на 1 вересня подарунок школі у вигляді шкільних наборів дітям? Яким буде код КФК і КЕКВ?
  • Надання коштів місцевого бюджету Держекоінспекції До селищної ради звернулася Держекоінспекція у Донецькій області з проханням виділити кошти на придбання для неї бензину, автопокришок та оплату послуг з ремонту автомобілів за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища. Сесією селищної ради прийнято «План природоохоронних заходів місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища селищної ради на 2017 рік» і заплановані кошти для зміцнення матеріально-технічної бази спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього середовища, його урядових і територіальних органів, а також установ і організацій, що належать до сфери його управління відповідно до п. 83 постанови КМУ від 17.09.96 р. № 1147.
    Селищна рада готова надати ці кошти у вигляді субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів. На нашу думку, закупка товарів і послуг сторонній організації суперечить нормам ст. 91 БКУ та п. 43 постанови КМУ від 28.02.2002 р. № 228, адже селищна рада може фінансувати тільки ті установи та організації, які їй підпорядковані. Чи правомірне прохання Держекоінспекції щодо надання їй допомоги шляхом оплати товарно-матеріальних цінностей та послуг з ремонту?
  • Придбання засобів реабілітації терцентром Терцентр запланував придбання засобів реабілітації, які буде оплачено за безготівковим розрахунком, але постачальник здійснює доставку за рахунок покупця. Чи може працівник установи при отриманні цього товару заплатити готівкою за доставку на підставі чеку Нової Пошти та скласти звіт про використання коштів на суму оплаченої доставки, а установа, відповідно, відшкодувати йому цю суму за КЕКВ 2240?
  • Як заповнити касовий ордер, якщо зарплата виплачується за відомістю Як заповнюється у видатковому касовому ордері рядок «Видати» при виплаті заробітної плати з оформленням видаткової відомості?
  • Безоплатне отримання основних засобів: як відобразити в обліку Центр з фізичної культури та спорту інвалідів отримав від благодійників гуманітарну допомогу (кондиціонер та бойлер). При цьому благодійником було надані документи, що підтверджують вартість подарунків, а саме: кондиціонера — 8490 грн. (у тому числі ПДВ — 1415 грн.), водонагрівача — 4290 грн. (у тому числі ПДВ — 715 грн.). Крім того, установа понесла додаткові витрати на налагодження та монтаж такого обладнання за рахунок коштів спецфонду. Підкажіть, як за таких обставин відобразити в обліку отримання гуманітарної допомоги? Чи необхідно додаткові витрати, понесені установою, включати до вартості отриманих подарунків? Якщо так, то як це правильно показати в обліку?
  • Визначаємо доплату до МЗП працівнику-суміснику зі скороченим робочим тижнем Молодша медична сестра центру медико-соціальної реабілітації дітей працює у цьому закладі: за основним місцем роботи — на ставку, за сумісництвом — на 0,5 ставки. За посадою молодшої медичної сестри встановлено скорочений робочий тиждень тривалістю 36 год. У липні 2017 року працівниця відпрацювала за основним місцем роботи — 144 год. (тобто виконала норму робочого часу) і за сумісництвом — 57 год.
    З 01.01.2017 р. за посадою молодшої медичної сестри (3 тарифний розряд за ЄТС) посадовий оклад становить 1888 грн. Також оклад підвищується на 25 % у зв’язку зі шкідливими і важкими умовами праці. Разом з цим працівниці встановлено доплату за використання дезінфікуючих засобів у розмірі 10 % посадового окладу (підвищення окладу і доплата за деззасоби, встановлені як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом). Як правильно розрахувати такій працівниці доплату до мінімальної зарплати за липень 2017 року за основним місцем роботи та за сумісництвом?
  • Встановлюємо доплату за вислугу років заступнику директора парку культури У парку культури та відпочинку посаду заступника директора з адміністративно-господарської частини обіймає працівник, у якого станом на 14.08.2017 р. стаж роботи у цьому закладі склав 3 роки. Чи має право цей працівник на встановлення доплати за вислугу років? Якщо так, то з якої дати йому встановлюється така доплата?
  • Оплата праці вчителя ЗНЗ під час літніх канікул Вчитель загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ) пішов у відпустку з 01.07.2017 р. на 56 календарних днів. Відпустка закінчилася 26.08.2017 р., і 28 серпня 2017 року працівник став до роботи. Його педагогічне навантаження до початку канікул становило 18 годин на тиждень. Педагогічне навантаження на новий рік установлено з 01.09.2017 р. в обсязі 24 години на тиждень. Як оплатити вчителю 4 робочі дні серпня. Якщо виходячи з педнавантаження, то з якого — «старого» чи «нового»? Що проставляти в табелі робочого часу за період з 28.08.2017 р. по 31.08.2017 р.?
Перейти до номеру
  • № 36
  • № 36/1
  • № 35
  • № 33
?

За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить