№33

Бюджетна бухгалтерія, вересень, 2015/№ 33 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Бібліотека застосовує КОРО: як правильно оприбуткувати готівку Наша бібліотека є бюджетною установою. Ми ніколи не застосовували РРО, тому й звертаємося до вас за допомогою. Згідно з постановою КМУ від 23.08.2000 р. № 1336 бібліотеки звільняються від застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО), але повинні вести книгу обліку розрахункових операцій (КОРО) та розрахункову книжку (РК). Ці документи ми вже зареєстрували в органі ДФС, але ще не заповнювали. Будь ласка, роз’ясніть: 1) як правильно оприбуткувати готівку, яку бібліотека протягом дня отримала від надання платних послуг; 2) які документи заповнювати та в яких регістрах обліку показувати ці суми; 3) чи необхідно продовжувати оформлювати прибуткові касові ордери при отриманні коштів від надання платних послуг; 4) такі готівкові кошти можна залишити в касі бібліотеки чи їх необхідно кожного дня здавати до банку; 5) як такі операції показати в бухгалтерському обліку?
  • Чи можна відшкодовувати витрати на проживання в орендованій квартирі Працівник установи, перебуваючи у відрядженні в межах України, проживав у квартирі, орендованій у підприємця — платника єдиного податку. Він надав квитанцію, в якій зазначено суму та підставу оплати — «за проживання». Крім того, підприємець надав копію Свідоцтва платника єдиного податку групи 3. При перевірці ревізори зауважили, що відшкодування витрат за проживання такого працівника є неправомірним, оскільки в копії Свідоцтва не зазначався такий вид діяльності, як оренда нерухомості. Чи мають рацію у цьому випадку ревізори?
  • Розрахунок суми спожитих орендарем послуг з водопостачання та водовідведення Із червня 2015 року наша бюджетна установа здає в оренду частину свого приміщення приватному підприємцю для розміщення ним ксероксу. У зв’язку з цим постало запитання: як правильно розрахувати суму послуг з водопостачання та водовідведення, яку орендар повинен відшкодовувати щомісячно? При цьому в нашій установі на теперішній час працюють 45 осіб та 1 наймана особа орендаря. Фактичне споживання послуг з водопостачання за 20 робочих днів червня 2015 року згідно з по казниками приладу обліку склало 23 м). Режим роботи установи при п’ятиденному робочому тижні — з 9:00 до 18:00. Режим роботи орендаря — з 9:00 до 17:00.
  • Чи обов’язково враховувати накладні витрати у вартості науково-дослідних робіт Вищий навчальний заклад надає платні послуги з виконання науково-дослідних робіт. Чи є порушенням чинного законодавства відсутність накладних видатків у вартості науково-дослідних робіт? Чи можливо трактування відсутності накладних витрат у розрахунку вартості науково-дослідних робіт як недоотримання доходів вищим навчальним закладом?
  • Куди подіти пеню за прострочення плати за навчання? Який порядок оприбуткування пені, нарахованої за прострочення оплати за навчання у вищому навчальному закладі? Чи можна віднести таку пеню до власних надходжень установи (у складі освітніх послуг)?
  • Нестач та надлишків не виявлено: чи складати звіряльні відомості У зв’язку зі зміною матеріально відповідальної особи в бюджетній установі було проведено інвентаризацію матеріальних цінностей, які знаходилися на відповідальному зберіганні. Жодних розбіжностей між даними бухгалтерського обліку і фактичною наявністю матеріальних цінностей під час інвентаризації не виявлено. Чи потрібно в такому разі складати звіряльні відомості результатів інвентаризації?
  • Модернізуємо, поліпшуємо, дообладнуємо… Сучасні умови глобалізації вимагають постійної розробки та впровадження новітніх технологій у всі сфери нашого життя. Тому обладнання, транспортні засоби, різноманітні інструменти, прилади та інші необоротні активи нині зазнають морального зносу навіть більшою мірою, аніж фізичного. У зв’язку з цим виникає потреба в їх модернізації та дообладнанні. Саме модернізація дає змогу покращити техніко-експлуатаційні характеристики необоротних активів, пристосувати їх до вимог сьогодення і, що не менш важливо, зекономити бюджетні кошти. Адже модернізувати (дообладнати) вже існуючий об’єкт необоротних активів значно дешевше, ніж придбати новий. Як же відобразити операції з модернізації необоротних активів у бухгалтерському обліку, беручи до уваги зміни у законодавстві, які відбулися у 2015 році? Який порядок нарахування амортизації на модернізований об’єкт? Про це та інше дізнаєтесь із цієї статті.
  • Індексація грошових доходів за вересень 2015 року Основними засадами проведення індексації, установленими Законом про індексацію та Порядком № 1078, є такі: 1. Індексацію зарплати проводять усі роботодавці незалежно від своєчасності її виплати працівникам. 2. Зарплату індексують у межах прожиткового мінімуму, установленого для працездатних осіб, розмір якого у вересні 2015 року складає 1218 грн. 3. Базовим для проведення індексації вважається місяць підвищення зарплати (окладу, тарифної ставки та інших постійних складових зарплати).
  • Надбавка за вислугу років музичному керівнику Працівника було прийнято на посаду музичного керівника 1 серпня 2013 року. Педагогічний стаж на момент працевлаштування на це місце роботи — 7 років 10 місяців. З якого місяця у нього виникне право на надбавку за вислугу років у розмірі 20 %?
  • Берете участь у забезпеченні проведення АТО? Отримайте +50 %! Як оплачується час перебування в районі АТО працівників, які безпосередньо беруть участь у забезпеченні цієї операції?
  • Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника та тимчасове замісництво Чим виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника відрізняється від тимчасового замісництва? Як оплачується така робота?
  • Доплата за ведення військового обліку Працівник бюджетної установи працює старшим інспектором з кадрів на 1 ставку та за сумісництвом (внутрішній сумісник) — інспектором з кадрів на 0,5 ставки. Наказом керівника старшого інспектора з кадрів призначено відповідальним за ведення військового обліку. Чи має він право на доплату за ведення обліку військовозобов’язаних?
  • За себе і за того хлопця: чи буде доплата Чи встановлюється доплата за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника завідувачу акушерсько-фізіологічного відділення обласного клінічного перинатального центру?
  • Оплата праці водія пожежного автомобіля У місцевій пожежній охороні працюють 4 водії пожежного автомобіля. Один з них пішов у відпустку. Іншому водію встановлено доплату за виконання обов’язків відсутнього працівника у розмірі 50 % посадового окладу. Як потрібно оплатити нічні години, які цей водій відпрацював за відсутнього працівника?
  • Якщо працівник помер у відпустці Відповідно до наказу про відпустку медичному працівникові було надано щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів з 8 серпня 2015 року. До виходу працівника у відпустку було видано наказ про виплату йому матеріальної допомоги на оздоровлення. Проте до відпустки ані відпускні, ані матеріальна допомога йому не були виплачені. 13 серпня дружина працівника повідомила, що він раптово помер 8 серпня 2015 року (тобто у перший день відпустки). Чи потрібно при проведенні остаточного розрахунку з працівником, що помер, нараховувати йому матеріальну допомогу й перераховувати суму відпускних?
  • Ненормований робочий день для занадто працьовитого Працівник працює на 1 ставку бухгалтером і на 0,5 ставки касиром (внутрішній сумісник). Графік роботи: з 7:30 до 11:30 — касир, з 11:30 до 20:30 — бухгалтер. Чи має він право за посадою бухгалтера на 7 календарних днів додаткової відпустки за ненормований робочий день?
  • Додаткова відпустка учасникам бойових дій та інвалідам війни Держслужбовця, призваного на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, демобілізували в липні 2015 року. Чи має він право на додаткову відпустку окремим категоріям ветеранів війни? Якщо так, то що слід врахувати при наданні такої відпустки?
  • Якщо одного бухгалтера не вистачає: розбираємося зі штатами Типовими штатними нормативами для середньої загальноосвітньої школи передбачена 1 штатна одиниця бухгалтера. Водночас згідно з міжгалузевими нормативами чисельності працівників бухгалтерського обліку за обсягом робіт і витраченим на них часом для виконання робіт у середньому на школу необхідно від 2,5 до 3 одиниць. Чи можна ввести до штатного розпису закладу додаткову штатну одиницю бухгалтера на законних підставах без скорочення штатних посад?
  • Підвищення кваліфікації попри все… Держустанова уклала з навчальним закладом договір про надання послуг з підвищення кваліфікації працівника. Відповідно до цього договору держслужбовець, для якого місце роботи в цій держустанові є основним, повинен був розпочати навчання з 7 вересня 2015 року, однак 31 серпня захворів. Чи підлягає оплаті листок непрацездатності, що свідчить про хворобу такого працівника, якщо він був закритий у період проходження підвищення кваліфікації?
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі