Результати перевірок у звітності Зовсім нещодавно ми розповіли вам про те, як відобразити результати перевірки в бухобліку (див.
«Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 63, с. 6). Сьогодні наше завдання — привести в порядок
після перевірки податкову звітність. Чи потрібно переносити суми заниження/завищення показників
звітності або уточнювати перевірені періоди, виправляючи помилки, знайдені перевіряючими? Або
ж без цього можна обійтися, сплативши тільки донараховані суми податків, а також фінсанкції?
З усіма цими питаннями розберемося прямо зараз.
Туди і назад: перехід на ЄП і з ЄП для юросіб Спрощена система завжди займала особливе місце у системі оподаткування. Існує чимало платників,
які хочуть або перейти на спрощену систему, або відмовитися від неї. Їх цікавить, якою є процедура
такого переходу. У цій статті будемо говорити про процедуру «туди/назад» для юридичних осіб.
Зарплата на рівні мінімальної: кому можна, а кому — ні? Те, що зарплата працівника в загальному випадку має бути не менше мінімального рівня,
установленого законодавством, ви напевно добре знаєте. Проте розмір мінімальної оплати праці
в Україні регулюється не тільки державою, а ще й генеральною та галузевими угодами, а також
колективними договорами. Як працює таке договірне регулювання? Чи можна, керуючись ним, усім
працівникам підприємства виплачувати зарплату в однаковому мінімальному розмірі? Давайте
розбиратися разом.
Плануємо роботу у 2017 році: Мінсоцполітики уже підготувалося, а ви? При розрахунку норм тривалості робочого часу, складанні графіка роботи установи, розрахунку
відпускних тощо зручно користуватися рекомендаціями, які щороку надає Мінсоцполітики. Наш
сьогоднішній «герой» — лист Мінсоцполітики від 05.08.2016 р. № 11535/0/14-16/13. Саме в ньому
наведені норми тривалості робочого часу на 2017 рік і інформація про перенесення днів відпочинку.
Якщо зламався новий принтер: повернення/заміна — що в обліку Підприємство потрапило в цікаву ситуацію. Купили принтер, оприбуткували як малоцінку, ввели
в експлуатацію і нарахували амортизацію методом 100 %. Проте незабаром принтер зламався.
Тепер доведеться замінити його за гарантією на новий або взагалі повернути. Але як бути тоді
з уже нарахованою амортизацією і як повернення/заміну відобразити в обліку? Наші поради —
у вашому розпорядженні.
Туди і назад: перехід на ЄП і з ЄП для ФОПів У статті на с. 16 сьогоднішнього номера ми розглянули особливості обрання та відмови
від спрощеної системи для юридичних осіб. У цій статті поглянемо на те, якими є особливості для
фізичних осіб — підприємців.
Не показали ПК за «своєчасною» ПН. Як краще його включити? У квітні 2016 року не включили податковий
кредит (ПК) за податковою накладною
(ПН), виписаною та зареєстрованою
своєчасно. Чи можна зараз уключити цей
ПК через уточнюючий розрахунок (УР)?
Чи тільки через декларацію поточного
періоду, а подавати УР не можна?
(м. Одеса)
У ПН змінили слова в описі номенклатури. Виправляти? Ми купили дизпаливо. У податковій накладній
(ПН) постачальник у номенклатурі зазначив
«Дизельне паливо». Ми ж, продаючи цю
партію товару, у своїй ПН написали «Паливо
дизельне». Чи є загроза для податкового
кредиту (ПК) нашого покупця? Якщо це
помилка, то як її виправити?
(м. Миколаїв)
Там були маленькі, а тут великі... літери в ПН Чи дійсна податкова накладна, якщо в ній
номенклатура написана великими літерами,
а в розрахунку коригування, який її виправляє, — маленькими?
(м. Запоріжжя)
Оформили працівнику трудову книжку. Що зазначити в ПН? Наше підприємство оформило трудову
книжку працівнику, який раніше ніде
не працював. Він відшкодував її вартість.
Який тип причини зазначити в податковій
накладній (ПН) — «02» чи «13»?
(м. Маріуполь)
Надлишок «субсидійних» коштів — назад до бюджету За інформацією Урядового порталу, 23.08.2016 р.
уряд прийняв постанову, якою, зокрема, затверджено
порядок проведення розрахунків залишків субсидії,
що накопичилися на рахунках отримувачів субсидії
за опалювальний сезон у зв’язку із споживанням послуг
менше за норму.
Ведення трудових книжок ФОПами? Так! Мінсоцполітики у листі від 29.06.2016 р. № 3475/0/10-16/06 нагадало, що трудові книжки заповнюються власником або уповноваженим ним органом, у якого працює
(стажується) особа. Якщо фізична особа — підприємець
виступає роботодавцем, то вона має право заповнити
першу сторінку трудової книжки при оформленні її
на своїх найманих працівників і ставить печатку за її
наявності.