№35-36

Податки та бухгалтерський облік, травень, 2017/№ 35-36 Інші номери журналу ›
  • «Все тече, все псується…», або Облік ремонтів і поліпшень власних основних засобів Основні засоби — це активи тривалого використання. В процесі експлуатації основні засоби (ОЗ) так чи інакше зношуються, відтак виникає необхідність здійснювати їх ремонт чи поліпшення. Як обліковувати такі операції? Про це поговоримо у вступній статті сьогоднішнього номера!
  • Види ремонтів: як не помилитися? Як підприємству визначитися з природою ремонтно-обслуговуючих операцій, що проводяться з об’єктом основних засобів? З’ясувати, чи належить така операція до його ремонту, техобслуговування або поліпшення? Давайте розберемося, як правильно охарактеризувати ремонти.
  • Окремий об’єкт чи поліпшення іншого об’єкта? При придбанні деяких активів достатньо часто виникає питання їх класифікації в обліку: як окремого об’єкта обліку (МНМА, ОЗ) чи як поліпшення іншого об’єкта, у тому числі й орендованого. Від прийнятого рішення «в заручниках» опиняється не лише бухгалтерський, але і податковий облік підприємства. Як вирішити це питання правильно? Давайте розбиратися.
  • Ремонт невиробничих ОЗ У попередніх статтях ви могли ознайомитися з правилами обліку витрат на ремонти і поліпшення основних засобів (ОЗ), класифікації таких витрат залежно від їх спрямованості. Водночас, на балансі підприємства можуть знаходитися невиробничі ОЗ, які також потребують ремонту, і в загальному порядку підприємство може їх покращувати, модернізувати, добудовувати і т. ін. Прийшла черга поговорити про особливості обліку ремонтів і поліпшень таких невиробничих ОЗ.
  • Ремонт орендованих ОЗ: що в орендодавця в обліку Нерідко в процесі експлуатації виникає необхідність ремонту або навіть поліпшення об’єкта оренди. На чиї плечі лягає проведення таких заходів і як вони враховуються в орендодавця? Зараз розберемося.
  • Ремонт орендованих ОЗ: облік в орендаря З порядком відображення ремонтних робіт в обліку орендодавця все більш-менш ясно. Тепер підійдемо до цих робіт з боку орендаря і розберемося в його обліку.
  • Ремонт зіпсованих товарів Досі у сьогоднішньому номері ми говорили про ремонт основних засобів. Але подекуди буває так, що підприємство стає перед необхідністю відремонтувати й інші активи. Наприклад, товари. Така ситуація, як правило, виникає значно рідше. І говорять про неї менше — адже ремонти товарів перебувають у «тіні» ремонтів основних засобів. Але тим не менш ситуація все одно є можливою. Тож давайте поговоримо про ремонт товарів!
  • Відремонтувати МШП! У цій статті розглянемо особливості ремонту малоцінних швидкозношуваних предметів.
  • Ремонтує нерезидент: що з податками? Якщо за ремонт взявся нерезидент, то українському підприємству — замовнику таких послуг доведеться в частині ПДВ-обліку правильно визначити їх місце постачання. Від цього залежатиме об'єктність (необ’єктність) послуг нерезидента. Стосовно податку на прибуток варто звернути увагу на джерело отримання доходу і територію нерезидента. Про все це по порядку.
  • Ремонтуємо орендовану у фізособи нерухомість Часто орендарі, ледве отримавши ключі від орендованого приміщення, кидаються переобладнувати його на свій смак. Хоча необхідність розщедритися на ремонт може виникнути і пізніше — у процесі тривалої експлуатації нерухомості. Цікаво, чи завжди витрачені орендарем кошти на ремонт/поліпшення об’єкта оренди вважаються доходом орендодавця-фізособи? Давайте розбиратися разом.
  • Може, бувальщина, а може, небилиця… (підтверджуємо реальність ремонтів) Нерідко на практиці фіскали при податкових перевірках намагаються поставити під сумнів реальність ремонтів ОЗ та інших активів, що проводяться платниками. Іноді навіть доходить до того, що за актом тупо «викошують» такі витрати, вказуючи на нереальність проведених госпоперацій і навіть не звертаючись із цією метою до суду. І особливо прикро, коли все було реально. Сьогодні поговоримо про те, як на практиці платники намагаються уникати виникнення подібних проблем, тобто — мають уже до початку перевірки фіскалів аргументи-факти, які виб’ють з-під ніг перевіряльників «ґрунт сумнівів» у ремонтних госпопераціях.
  • Автомобіль у позиці: як врахувати витрати на ремонт? Наше підприємство за договором позики отримало в користування автомобіль. Чи можна в бухгалтерському обліку витрати на ремонт об’єкта позики відображати за правилами П(С)БО 14, прописаними для обліку об’єктів операційної оренди?
  • Ремонтні послуги із заміною деталей: що вказувати в ПН? Наше підприємство надає послуги з ремонту автомобілів. Як має бути заповнена податкова накладна на надання послуг ремонту, якщо в процесі ремонту ми встановлюємо нові деталі? Що писати в номенклатурній графі 2? Чи потрібно окремо в податковій накладній виділяти вартість деталей?
  • Амортизація під час ремонту Чи потрібно на час ремонту чи поліпшення призупиняти амортизацію основних засобів?
  • Чим запам’ятався квітень
  • Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
  • Підприємцям не дозволено ставити ПДВ в ПК по деяким ОЗ. Думка податківців
  • Готівково/безготівковий дохід: як оформити єдиноподатнику групи 3? Фахівці ДФСУ у Базі знань (категорія 107.07) уточнили, як платнику ЄП групи 3, який є платником ПДВ, заносити до Книги обліку доходів і витрат* виручку за продані товари, виконані роботи, надані послуги, отриману в готівковій та безготівковій формах.
  • Єдиний реєстр військовозобов’язаних Закон України «Про Єдиний державний реєстр військовозобов’язаних» від 16.03.2017 р. № 1951-VIII передбачає створення Єдиного державного реєстру військовозобов’язаних (далі — Реєстр).
  • Оновлено Держреєстр РРО ДФСУ наказом від 20.04.2017 р. № 275 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.
  • У деклараціях для єдинників виправили ставки податку Мінфін наказом від 17.03.2017 р. № 369 вніс зміни до форм податкової декларації платника єдиного податку — фізичної особи — підприємця, податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи), податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, затверджених наказом Мінфіну від 19.06.2015 р. № 578.
  • Розрахунок талонами, безкоштовними рецептами: чи потрібен РРО?
  • Уряд визначив порядок проведення перевірок інспекторами праці На засіданні Уряду 26.04.2017 р. прийнято постанову Кабміну «Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 26.04.2017 р. № 295.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі