(044) 581-10-10 Передзвоніть менi

Податки та бухгалтерський облік, листопад, 2017/№ 92

  • Зміна номенклатури після передоплати: РК + нова ПН? Лист ДФСУ від 27.10.2017 р. № 2417/6/99-99-15-03-02-15/ІПК
  •   Правонаступник після приєднання не зможе виписати РК Лист ДФСУ від 11.09.2017 р. № 1901/6/99-99-12-02-01-15/ІПК
  •   Коригуємо ПДВ — з РК і без Іноді відкоригувати ПЗ без допомоги розрахунку коригування (РК) просто не вийде. До того ж РК є незамінним інструментом для виправлення помилок у ПН. По суті, РК має два призначення: (1) коригування ПЗ згідно з вимогами ПКУ і (2) виправлення помилок у ПН. У цій статті згадаємо можливі випадки застосування РК, а також ті рідкісні ситуації, коли можна обійтися і без нього.
  •   Повернення товарів/передоплат Зараз поговоримо про складання РК у конкретних ситуаціях. Щоправда, прямої відповіді на запитання: коли (на яку дату) складати РК, у «коригувальній» ст. 192 ПКУ не знайти. Можливо, через те, що універсальної РК-дати (єдиної для всіх випадків) як такої не існує — для кожної ситуації вона буде різною. Розпочнемо з повернень.
  •   Зміна ціни Тепер поговоримо про зміну ціни. Тут слід враховувати ряд чинників: у який бік міняється ціна, якою була перша подія (відвантаження/передоплата), або, можливо, ціну переглядаємо взагалі після того, як виконаний договір, наприклад, за товаром на гарантії.
  •   Залік у рахунок майбутніх постачань Ми проаналізували ситуації, коли при поверненнях/перегляді цін оплата поверталася покупцеві. А що коли гроші вирішено покупцеві не повертати, а зарахувати в рахунок майбутніх постачань. Чи потрібно тоді на них складати нову ПН, чи в такому разі можна обійтися одним РК? Розглянемо цю залікову ситуацію детальніше.
  •   Зміна номенклатури А що коли міняється номенклатура? Як провести ПДВ-коригування в цьому випадку? Чи можна всі операції об’єднати в одному РК чи знадобиться ще і нова ПН?
  •   Різні ситуації з неплатником У цій публікації ми з вами, дорогий читачу, розглянемо ситуації з коригуваннями податкових накладних (ПН), коли один з контрагентів у правочині є неплатником ПДВ. А також поговоримо про нюанси таких коригувань у ситуаціях, коли між певними подіями, що впливають на відображений у ПН розмір ПДВ, одна зі сторін договору — неплатник — міняє свій статус на платника (чи навпаки).
  •   Призначення РК — виправляти помилки в ПН Як ви вже добре знаєте, одне з призначень РК — це виправлення помилок, допущених у ПН. Які основні правила таких виправлень? Як виправлення помилок через РК відображається в декларації з ПДВ? Які помилки, в принципі, можна не виправляти? Що робити з «лівими» (надмірно виписаними) ПН? На всі ці запитання ви знайдете відповіді в нашій статті.
  •   Нестача товару: чи потрібно виправляти ПН? У редакцію надійшло запитання: «При прийманні товару виявилось, що його менше, ніж указано в накладній і ПН. Чи потрібно вимагати від постачальника складати РК до ПН»?
  •   Договір розірвали — втрати компенсували До нас звернувся читач із запитанням щодо такої ситуації. Покупець оплатив постачальникові передоплату, але потім договір розірвали. Постачальник вимагав від покупця сплати санкції для компенсації витрат, понесених ним у зв’язку з виконанням договору. І сторони домовилися, що 30 % від суми передоплати залишається в постачальника для компенсації його витрат. Що ця компенсація означає для цілей обліку з ПДВ? На яку суму виписувати РК, чи потрібна нова ПН на цю компенсацію? Якщо так, то чи зможе «покупець» залишити цей ПДВ у ПК, або потрібно його компенсувати за п. 198.5 ПКУ?
  •   Імпортер змінив код товару Наш постачальник — імпортер змінив код товару і, відповідно, склав «виправляючий» РК. Що робити? Чи потрібно нам складати РК далі по ланцюжку?
  •   Коли РК випереджає ПН 9 жовтня постачальник відвантажив на нашу адресу товар і виписав податкову накладну (ПН). 25 жовтня за погодженням сторін ціна на цей товар була збільшена, і постачальник виписав розрахунок коригування (РК) до цієї ПН. Згадані ПН і РК були зареєстровані постачальником у ЄРПН тільки 10 листопада (тобто ПН була зареєстрована з порушенням граничного строку). Чи маємо ми право включити до складу ПК за декларацією за жовтень суму ПДВ, вказану в РК, адже він зареєстрований своєчасно?
  •   Відступлення вимоги — «ПДВшне самогубство»? Підприємство «А» відправило постачальникові передоплату, на яку він оформив податкову накладну (ПН), на підставі якої «А» відобразило ПК. Потім було здійснене відступлення вимоги «товарного» боргу підприємством «А» на користь підприємства «Б», на адресу останнього і буде здійснено відвантаження постачальником. Які наслідки в частині ПДВ будуть у сторін?
  •   Якщо покупець не поспішає з реєстрацією РК Покупець не реєструє «зменшуючого» РК. Як бути? І які будуть штрафи?
  •   Постачальник не відправив зменшуючий РК Постачальник не відправляє «зменшуючий» РК покупцеві на реєстрацію. Як бути і які будуть штрафи?
  •   РК на повернення неоподатковуваного — а, може, ну його?.. Нам був повернений неоподатковуваний ПДВ товар. Підкажіть, будь ласка, чи потрібно оформляти розрахунок коригування (РК) на таке повернення?
  •   Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
Перейти до номеру
  • № 96
  • № 95
  • № 94
  • № 93
  • № 91
  • № 90
  • № 89
  • № 88
?

За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить

 Вхід в систему ×  Сесію завершено × Ви здійснили вхід на сайт з іншого браузера або комп'ютера. Щоб читати журнали, будь ласка, авторизуйтесь ще раз
Показати пароль  Забули пароль?
 Відновлення паролю × Введіть Ваш e-mail, і ми надішлемо Вам інформацію для відновлення пароля на поштову скриньку
 Реєстрація ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Пошта стане вашим логіном в системі. З її допомогою ви зможете увійти та відновити забутий пароль.

На пошту приходять системні повідомлення та інша корисна інформація.

Показати пароль 

Вкажіть пароль за допомогою якого ви зможете увійти в систему.

Натисніть кнопку "Показати пароль" , щоб побачити введені символи

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

 ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

Дякуємо за вашу заявку! Наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.
Телефони × (044) 581-10-10 (066) 87-010-10 (097) 78-010-10 Передзвоніть менi
Ви не авторизовані на сайті × Ця функція доступна тільки авторизованим користувачам. Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.