Яким має бути антикорупціонер?! В органах виконавчої влади та на державних підприємствах функціонує інститут осіб з питань запобігання та виявлення корупції, яких зазвичай називають антикорупціонерами. Проблеми функціонування антикорупційних підрозділів (осіб з питань запобігання та виявлення корупції) варті окремої розгорнутої статті (з аналізом та шляхами подолання). У цьому матеріалі обмежимось спробою окреслити обов’язкові складові антикорупційної роботи та скласти такий собі ТОП-10 обов’язків (та критеріїв) справжнього антикорупціонера (створений на підставі думок, висловлених фахівцями-колегами у сфері антикорупційної діяльності).
Реалії та проблеми підрозділів з питань запобігання та виявлення корупції У попередній статті «Яким має бути антикорупціонер?!» окреслено певний орієнтир, своєрідний взірець та дещо ідеалізоване бачення прагнень зразкового антикорупціонера (що межує з утопією). На жаль, реальна ситуація у сфері запобігання та виявлення корупції далека від ідеалу, тому і з’явилась ця стаття.
Працівники бюджетної сфери: кому індексувати лютневу зарплату З 1 січня 2019 року підвищилися посадові оклади у більшості працівників бюджетної сфери. Але підвищення відбулося не для усіх категорій працівників. Якою є ситуація з індексацією зарплати в лютому 2019 року для працівників бюджетної сфери? Проаналізуємо найбільш поширені групи/категорії.
Умисел чи необережність при повідомленні про суттєві зміни в майновому стані У цій статті ми розглянемо судове рішення, яке може бути так званим настільним посібником (порадником). Забігаючи наперед, скажемо, що це судове рішення, з одного боку, стосується повноважень суб’єктів владних повноважень та їх розподілу між ними, а з іншого — ролі умислу при повідомленні про суттєві зміни в майновому стані. Зацікавили? Тоді давайте розбиратися.
Поновлення працівника на роботі за рішенням суду Поновлення на роботі незаконно звільненого працівника за рішенням суду — доволі складна процедура. Для того, щоб уникнути помилок, пропоную обговорити особливості поновлення звільненого працівника, порядку звільнення працівника, який «зайняв» місце поновленого, та звільнення поновленого працівника, в разі його небажання вийти на роботу та приступити до виконання своїх обов’язків.
Надання відпустки державному службовцю у разі перевищення її загальновстановленої тривалості Державний службовець має право на відпустку тривалістю 62 календарних дні, з яких:
— 30 календарних днів — основна щорічна відпустка;
— 15 календарних днів — додаткова щорічна відпустка за стаж на державній службі;
— 17 календарних днів — соціальна відпустка на дітей, як матері двох дітей, з яких одна дитина — інвалід.
Чи має право такий державний службовець скористатися правом на вказані відпустки повної тривалості, якщо трудовим законодавством передбачено, що загальна тривалість відпусток не може перевищувати 59 календарних днів?
Завчасний вихід на роботу з додаткової оплачуваної навчальної відпустки Працівник ОМС відповідно до наказу з 01.01.2019 р. по 31.01.2019 р. перебував у додатковій відпустці у зв’язку з навчанням. У довідці про участь у сесії зазначили, що він вибув з навчального закладу 29.01.2019 р. На роботу він вийшов 30.01.2019 р. Як маємо оплатити 30 та 31 січня: як навчальну відпустку чи робочий день? Як повинен діяти кадровик у цій ситуації?
Чи правомірна перерва для відпочинку менше ніж одна година У сільській раді (з режимом роботи з 08:00 до 17:00) встановлено перерву для відпочинку і харчування тривалістю 1 година. Чи може для старости рада установити інший режим роботи з меншою перервою — 30 хвилин та за рахунок цього скоротити на півгодини робочий день — до 16:30?
Комунікативна компетентність державного службовця Для того, щоб запалити щонайменшу іскру, треба палати самому. Говорячи про термін «комунікація» і все, що з ним може бути пов’язане, важливо брати до уваги, що, окрім ідей та передачі безцінного досвіду, це ще й обмін настроєм, емоціями, своєрідний ефект зараження. І від того, що ви будете випромінювати, багато у чому залежить і результат сприйняття і, врешті-решт, віддача. А ось відносно інших умов і факторів, які сприяють удосконаленню комунікативної компетентності службовця будь-якого рівня, спробуємо розібратися більш детально.
Роль служб управління персоналом у вирішенні конфліктних ситуацій Будь-яка організація є об’єднанням людей для спільної діяльності щодо досягнення поставленої мети. Тому, як правило, у міжособистісних (міжгрупових) відносинах у колективі виникають різноманітні непорозуміння, неузгодженості, конфліктні ситуації тощо.
«Я маю право!»: робота органів влади триває У 2019-му на загальнодержавному рівні триває реалізація правопросвітницького проекту «Я маю право!». Метою цього проекту є формування правової культури та правової свідомості у суспільстві, підвищення рівня знань громадян про гарантовані ним Конституцією та законами України права у різних сферах життя. Які заходи для підвищення кваліфікації і правових знань державних службовців, службових осіб місцевого самоврядування, працівників юридичних служб заплановано у різних регіонах? Яким чином місцеві програми правової освіти населення в різних містах залучають представників органів місцевого самоврядування до виконання загальнодержавного проекту «Я маю право!» та сприяють популяризації правових знань серед місцевих жителів? Про це та інше дізнаємося докладніше у цій статті.