(044) 581-10-10 Передзвоніть менi

Податки та бухгалтерський облік, червень, 2016/№ 48

  • Які помилки у ПН важливо виправити Помилки, допущені в податковій накладній (ПН), частіше помічає покупець. Це й зрозуміло. Адже такі помилки можуть поставити під загрозу його право на податковий кредит. Ось чому покупець, перевіряючи ПН, дуже уважний. Але постачальнику помилки теж ні до чого. Адже деякі з них можуть призвести до викривлення суми податкових зобов’язань. А там і до штрафів недалеко. У той же час пам’ятайте: є такі помилки, на які і покупець, і постачальник можуть не звертати уваги. Які помилки важливо виправити, а про які можна забути? Про це — просто зараз.
  • Класифікація ПН-помилок Тепер — у загальних рисах про те, якими можуть бути ПН-помилки. Навіщо? Уся річ у тім, що від характеру помилок (чи допущені вони в заголовній або табличній частині ПН, чи перекручені суми тощо) залежить порядок виправлень.
  • Сумові помилки у ПН Уявімо, що у ПН помилилися в сумі. Тобто припустилися помилки, що вплинула на суму компенсації. Давайте з’ясуємо, як її виправити.
  • Помилка в ІПН Ще одна поширена помилка — коли ПН склали не на того покупця. Тобто поставили неправильний індивідуальний податковий номер (ІПН) контрагента. Як вийти з такого становища? Давайте розбиратися.
  • Помилка в найменуванні покупця Тепер уявімо, що помилилися в найменуванні покупця. Ну, припустимо, не зазначили організаційно-правову форму підприємства, не навели відомості про філію або припустилися ще якоїсь помилки в найменуванні. Давайте з’ясуємо, як цю ситуацію виправити.
  • Помилка в даті або номері ПН Розглянемо і такий неприємний випадок, коли помилилися в даті або номері ПН. Скажімо, склали ПН не тією датою (за другою подією*). Або ж забули навести код виду діяльності в порядковому номері ПН. Що зробити в цій ситуації, зараз розповімо.
  • Виправлення у розділі Б податкової накладної Давайте перейдемо до виправлення помилок у розділі Б ПН. Тут якнайпильнішу увагу потрібно приділяти даним граф: 2 «Номенклатура товарів/послуг продавця»; 3 «Код товару згідно з УКТ ЗЕД»; 6 «Кількість (об’єм, обсяг)»; 7 «Ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування податку на додану вартість».
  • Пільга, якої немає: як виправити ПН Усім відомо, що не помиляється той, хто нічого не робить. Неробство бухгалтеру не загрожує, а тому і помилки в нашому житті не рідкість. Одна з можливих ПН-помилок, яка чатує на бухгалтера, — застосування пільги з ПДВ під час реалізації оподатковуваних товарів (робіт, послуг). Як виправити таку помилку? Давайте розбиратися.
  • Якщо постачальник не хоче виправляти/несвоєчасно виправляє помилку «Потрібно вміти домовлятися»! — часто чуємо ми навколо. Дійсно, це вміння важливе для всіх і часто значно полегшує життя усіх, хто домовилися. Але іноді доводиться мати справу з людьми, які домовлятися зовсім не бажають. Що робити, якщо ваш постачальник один з них і навідріз відмовляється виправляти або виправляє несвоєчасно допущену в ПН помилку? Як можна на нього вплинути і які наслідки загрожують вам? Давайте шукати відповіді разом.
  • Якщо покупець відмовляється реєструвати РК У попередній статті ми розглянули ситуації, в яких домовитися не вдається з постачальником. А тепер давайте розглянемо інший варіант розвитку подій. Що робити постачальнику, якщо покупець відмовляється реєструвати направлений йому зменшуючий РК? Чи загрожує щось покупцю у цьому випадку? Розбираємося.
  • Хто виписує ПН, той її і реєструє в ЄРПН Під час реєстрації податкової накладної (ПН) підприємство припустилося помилки, в результаті якої виявилось, що ініціали та прізвище укладача ПН і ЕЦП, що накладається при її реєстрації в ЄРПН, належать різним особам. Чи вважається це помилкою при складанні ПН? Чи зберігається право покупця на податковий кредит за такою ПН?
  • Код виду діяльності у РК колишнього спецрежимника Сільськогосподарське підприємство, перебуваючи на спецрежимі сплати ПДВ, склало податкову накладну (ПН) з помилкою. Помилку виявлено тільки тепер, коли підприємство є платником ПДВ на загальних підставах. Чи потрібно нині при оформленні РК зазначати в ньому код спецрежиму ПДВ?
  • Після анулювання ПДВ-реєстрації постачальника виправити помилку в ПН не вийде Підприємство отримало податкову накладну (ПН) з помилкою. На момент виявлення помилки ПДВ-реєстрацію постачальника вже анульовано. Чи може постачальник тепер виправити неточності, допущені при заповненні ПН, шляхом складання Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників (РК)?
  • Бути чи не бути коригуванню ПДВ-зобов’язань після реорганізації шляхом злиття У квітні 2016 року на підприємстві відбулася реорганізація шляхом злиття з іншим підприємством. У червні 2016 року виявлено помилку в податковій накладній (ПН), складеній до реорганізації. Чи можна зараз виправити цю помилку шляхом оформлення Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників (РК)?
  • Незначна помилка в ПН та РК, що її виправляє: коли буде ПК У травні 2016 року підприємство отримало податкову накладну (ПН) постачальника з незначною помилкою (була допущена описка при заповненні гр. 5 «Одиниця виміру товару/послуги. Код»). На підставі цієї ПН у цьому ж місяці підприємство відобразило податковий кредит. У червні 2016 року ми дізналися, що підприємство-постачальник зареєструвало РК до помилкової ПН. Що робити в цьому випадку? Чи не вийде так, що податківці не визнають податковий кредит, відображений у травні 2016 року на підставі ПН з такою помилкою?
  • Помилка в реквізиті «Зведена податкова накладна» У зведеній податковій накладній забули поставити відмітку «Зведена податкова накладна». Чи потрібно виправляти цю помилку і як це зробити?
  • Строк давності для виправлення помилок у ПН При складанні ПН припустилися помилки. Підкажіть, протягом якого часу її можна виправити?
  • Відображаємо ПК за помилковою ПН: чи діє продовження? Складаючи ПН за березень 2016 року, постачальник припустився помилки. У травні 2016 року до цієї ПН було складено РК та зареєстровано в ЄРПН. Підкажіть, у якому періоді підприємство має право відобразити ПК за такою ПН?
  • Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
Перейти до номеру
  • № 52
  • № 51
  • № 50
  • № 49
  • № 47
  • № 46
  • № 45
  • № 44
?

За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить

 Вхід в систему ×  Сесію завершено × Ви здійснили вхід на сайт з іншого браузера або комп'ютера. Щоб читати журнали, будь ласка, авторизуйтесь ще раз
Показати пароль  Забули пароль?
 Відновлення паролю × Введіть Ваш e-mail, і ми надішлемо Вам інформацію для відновлення пароля на поштову скриньку
 Реєстрація ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Пошта стане вашим логіном в системі. З її допомогою ви зможете увійти та відновити забутий пароль.

На пошту приходять системні повідомлення та інша корисна інформація.

Показати пароль 

Вкажіть пароль за допомогою якого ви зможете увійти в систему.

Натисніть кнопку "Показати пароль" , щоб побачити введені символи

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

 ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

Дякуємо за вашу заявку! Наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.
Телефони × (044) 581-10-10 (066) 87-010-10 (097) 78-010-10 Передзвоніть менi
Ви не авторизовані на сайті × Ця функція доступна тільки авторизованим користувачам. Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.