№46

Бухгалтерський тиждень, листопад, 2017/№ 46 Інші номери журналу ›
  • Порядок обліку платників ЄСВ: є зміни Наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників єдиного внеску » від 25.09.17 р. № 803
  • Податкова накладна з ціною в десятих копійки — не перешкода для податкового кредиту Лист ДФСУ від 30.10.17 р. № 2442/6/99-99-15-03-02-15/ІПК
  • Списуємо «незавершенку»: як вибрати базу обкладення ПДВ Лист ОВПП ДФС від 26.10.17 р. № 2389/ІПК/28-10-01-03-11
  • Увага! Податківці хочуть загнати туроператорів і турагентів під загальні ПДВ-правила Лист ГУ ДФС у м. Києві від 25.10.17 р. № 2366/ІПК/26-15-12-01-18
  • Дата квитка не збігається з «наказовою» датою відрядження: витрати на проїзд не додаткове благо Лист ДФСУ від 27.10.17 р. № 2406/6/99-99-13-02-03-15/ІПК
  • Якщо покупці розраховуються через ПТКС банку, то РРО можна не використовувати! Лист ДФСУ від 31.10.17 р. № 2453/6/99-99-14-05-01-15/ІПК
  • Рентна плата за воду: хто може застосувати понижуючий коефіцієнт Лист ГУ ДФС у Рівненській обл. від 24.10.17 р. № 2359/ІПК/10/17-00-12-03-10
  • Зміна розміру орендної плати за землю за рішенням суду: чого очікувати від служителів Феміди Постанова ВСУ від 04.10.17 р. № 922/3503/14
  • Коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства за ІІІ квартал Податківці розрахували коефіцієнт рентабельності для гірничих підприємств, які порушили строк регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр.
  • Електронні довірчі послуги З метою реформування законодавства у сфері електронного цифрового підпису, а також впровадження досвіду Європейського Союзу ВРУ прийняла Закон, яким визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних.
  • Тариф на переробку побутових відходів НКРЕКП затвердив механізм формування та встановлення тарифу на послугу з перероблення побутових відходів для суб’єктів господарювання, які провадять або мають намір провадити господарську діяльність з перероблення побутових відходів і які мають ліцензію на здійснення такої діяльності.
  • Норми витрати палива для виробничого обладнання Мінінфраструктури заявило, що Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затвердженні наказом Мінтранспорту від 10.02.98 р. № 43, регламентують лише норми списання палива для рухомого складу автотранспорту та при виконанні транспортних робіт, спеціальної роботи автомобілями, роботи спеціальної техніки на базі автомобілів, а також спеціального обладнання, яке встановлено на автомобілі.
  • Календар тижня
  • Податківці відмовили в реєстрації розрахунку коригування — шукаємо причину У редакцію звернувся читач з проханням розібратися в такій ситуації: у 2015 році підприємство — платник ПДВ отримало передоплату за товар від свого покупця. Проте відвантажити його так і не вийшло. У 2017 році контрагенти переглянули умови договору. У результаті покупець все одно вирішує взяти товар на усю суму перерахованого раніше авансу, але вже іншої номенклатури. У зв’язку з цим постачальник складає «нульовий» РК на зміну номенклатури і відправляє його на реєстрацію в ЄРПН. На здивування продавця, система відмовила в прийнятті такого документа з такої причини — «документ не відповідає п. 192.1 ПКУ». У чому ж може бути причина відмови? Давайте це з’ясуємо.
  • Простій транспорту: штраф чи послуга? Затримавши транспорт перевізника понад обумовлені строки (під завантаженням-розвантаженням, через документальні негаразди тощо), замовник може отримати до сплати не лише рахунок на послуги перевезення, а й рахунок за простій транспорту. Яка правова природа таких нарахувань? Запитання важливе, оскільки саме визначення природи простою транспорту впливатиме на облік цих сум.
  • Плата за простій транспорту: облікові грані Про юридичні нюанси природи простою транспорту читайте на с. 15 цього номера. Тут розглянемо, як правильно суми, нараховані (виставлені) перевізником за простій транспорту, обліковувати замовникові. Адже плата за послуги і неустойка — різні облікові категорії, які і в податковому обліку оподатковуються по-різному. Давайте розбиратися.
  • Річна інвентаризація: відображаємо результати в обліку З порядком проведення річної інвентаризації і «переобліком» найпопулярніших об’єктів ви мали можливість ознайомитися в попередніх номерах нашої газети («БТ», 2017, № 42, № 43-44 і № 45). Кращим результатом інвентаризації, звичайно, буде ситуація, коли фактичні залишки цінностей відповідають обліковим даним. Але таке буває рідко. Частіше інвентаризаційна комісія виявляє розбіжності (недостачі, надлишки, сумові різниці). Сьогодні ми розглянемо порядок відображення результатів інвентаризації у бухгалтерському і податковому обліку. А для швидкого пошуку потрібної інформації наведемо її у вигляді Шпаргалки бухгалтера.
  • Вода у складі напоїв: як платити рентну плату Вода є одним із основних інгредієнтів, який використовують суб’єкти господарювання при виробництві напоїв (як алкогольних, так і безалкогольних). Її самостійно видобувають із свердловин, отримують від первинних чи вторинних водокористувачів або закуповують у цистернах. У виробників напоїв часто виникає запитання: як розраховувати та сплачувати рентну плату за спецводокористування? Сьогодні ми спробуємо знайти відповідь на нього.
  • Соціальний пакет: визначаємося з набором Доволі часто в оголошеннях про прийом на роботу роботодавці обіцяють майбутнім працівникам не лише відмінні умови праці і високу зарплату, але ще й соціальний пакет. Що може вміщати в себе соцпакет, а що є підміною реального соцпакета? Пропонуємо разом знайти відповідь на це запитання.
  • Соцпакет: де йому місце? Роботодавець сформував соцпакет для працівників. У якому розділі колдоговору (трудового договору) краще відобразити його складові? Чи, можливо, перелік виплат, що входять у соцпакет, і порядок їх надання затвердити окремим документом? Давайте, друзі, знайдемо відповіді на ці запитання разом.
  • Працевлаштування «передпенсіонерів»: розбираємо «новинку» Ми вже розповідали. І серед іншого коротко торкнулися обов’язкового працевлаштування осіб передпенсійного віку. Ця тема викликала серед бухгалтерів справжній ажіотаж. І хоча для підприємств з кількістю працівників від 8 до 20 осіб зобов’язалівка стосовно працевлаштування «передпенсіонерів» стартує лише з 01.01.18 р., ми вирішили вже сьогодні розібратися із цим питанням детальніше.
  • «Керуючий» бізнесом для підприємця Ситуація. Підприємець має намір «відлучитися» за кордон на декілька років. Ведення свого турбізнесу («від А до Я») планує доручити довіреній особі — родичу-пенсіонеру. Чи можна це зробити і як? При цьому бажано, щоб не довелося платити податки за родича або щоб вони були мінімальними.
  • «Зимові» витрати беремо на себе! Облік у підприємця-загальносистемника Температура «за бортом» нестримно падає. Отже, саме час придбавати опалювальні котли або обігрівачі, утепляти приміщення і вікна, «перевзувати» машину в «зимову гуму». Ми беремося роз’яснити, які з цих витрат можна «овитратити», які — замортизувати, а про які доведеться забути. У фокусі — підприємець-загальносистемник.
  • Податкова накладна заблокована: чи буде штраф за затримку реєстрації в ЄРПН Чи вважаються податкова накладна (ПН) / розрахунок коригування (РК), реєстрація яких в ЄРПН була призупинена, зареєстрованими з порушенням граничних строків і чи застосовується до платника ПДВ відповідальність за таке порушення, якщо на дату прийняття рішення про реєстрацію минуло 365 календарних днів?
  • Оскаржуємо рішення «розблокувальної» Комісії ДФСУ: як визначити дату подання скарги Яка дата вважається датою отримання ДФСУ скарги на рішення Комісії про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН?
  • Річний перерахунок ПДВ: розрахунок коригування запізнився в ЄРПН У ПДВ-декларації якого звітного періоду відображається перерахунок сум податкових зобов’язань на підставі розрахунку коригування, складеного за результатами перерахунку, передбаченого п. 199.5 ПКУ, та зареєстрованого в ЄРПН з порушенням граничного строку реєстрації?
  • Реєстраційний ліміт при поверненні ПДВ, сплаченого на митниці Чи зменшується реєстраційний ліміт при поверненні коштів, надміру сплачених митним органам під час ввезення товарів на митну територію України?
  • Місцева влада не встановила ставку ЄП: чи може працювати ФОП-єдиноподатник Чи можуть ФОП — платники єдиного податку (ЄП) здійснювати види діяльності, які сільська, селищна або міська рада заборонила своїм рішенням або не встановила ставку ЄП, якщо такі види діяльності не заборонені ПКУ?
  • Відповідальність за нероздрукування Z-звіту до кінця доби Фізична особа — підприємець при реалізації товарів використовує реєстратор розрахункових операцій. За день було проведено розрахункових операцій на 1000,00 грн. При цьому фіскальний звітний чек був роздрукований не в день здійснення операцій, а о 00:10 наступної доби. Чи можуть покарати підприємця за такі дії?
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі